nedelja, 4. maj 2014

Ko te po Malti doma pričaka tole...

...ti ne preostane drugega kot, da se pošteno uščipneš. 
Po mojem sicer nisem po naključju na teh slikah (jap 27 je sumljiva številka lol), sem pa seveda ponosna, da je moja zapestnica pristala med vsemi temi lepotami, ki so se vsak dan sprehajale med nami.




    Polymer Clay Daily

    Treasure chests from Malta

    No time or bandwidth for captions but you may enjoy these passing glimpses of polymer finery at EuroSynergy in Malta. Winners of the exhibition will be uploaded soon


Cynthia Tinapple I'm so glad that I had opportunity to meet you!!! One big hug in huge THANKS my dear! 

No če se kdo sprašuje, zakaj sm tako vzhičena...objavljena bracelant_hug, je biila moja zapestnica...zdaj že ima novo mamo in vem, da tudi ona lepo skrbi za njo ;-)


Ja...sledi...kmalu bo tudi opis vsega kar je z Malto povezanega...čakam le še moji 2tasivi, da se mi pridružita, saj sta še vedno tam na Malti, še vedno uživata in še nočeta v realnost, nočeta prešaltat na vsakdan :P

Ni komentarjev:

Objavite komentar