ponedeljek, 24. januar 2011

Za tolažbo...

...prvo slikice vseh čudovitih izdelkov na kupu:

Čarovnička


Katka


Maja


Neža


Xaja


Romana


Athena125


Ana-Mavrica


Dunja


Mravljica


Kreal

TatjanaE



...in za lažje razumevanje čakanja...samo par besed v opravičilo:
"Zavedam se, da čakate ...ampak :(
Žal mi je, ni mi zneslo...skoraj celo nedeljo sem namreč prespala :P...in enostavno ni šlo drugače...ups.
Takoj ko pridem dons iz fabrke, se takoj zapodim poštimat stvari...
Hvala, ker se name ne jezite na glas :*! "

9 komentarjev:

  1. ooooooooo kok lepe reči, pa tele od Dunje sploh še nisem vidla. .. tko je kjut

    OdgovoriIzbriši
  2. oj kok so lepi vsi izdelki bravo punce
    Klavdija sem slike naložila še v moj album če ti bo lažje

    OdgovoriIzbriši
  3. Čarovnička hvala

    Saj vem da tegale še ni konec, če bi nam pa za tolažbo povedala, kaj bo naslednji :)))))))

    Mene tako firbec matra

    OdgovoriIzbriši
  4. Čarovnička...jap, orng pridne in fejst ustvarjalne ste ble...vse po vrsti!

    Kreal...hvala za Moj album, ker iz maila ne morem...grem kuj poštimat;-)

    Dunja...hmmm, a tebe že zanima kaj bo nasledni izziv?...ja superca!
    Naslednji mesec bo v znamenju rdeče, ljubezni in srčkaste oblike...ampak obljubim, da ne bo čist simpl :P

    OdgovoriIzbriši
  5. Izdelki so izredni. Težko bi bilo sploh izbrat enega!
    Pozdravček!

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj, kako lepo zgleda tale kupček mavric!

    Babe, dobro nam je tole ratalo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudoviti izdelki. Žal je ta januar zame prenaporen in mi ni zneslo. Sem pa vseskozi pridno spremljala dogajanje.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hrandica...ja se strinjam, vsi izdelki so tko lepiiiiiiii...udeleženke so se res fejstorng potrudle!

    Athena125...ane, pa tvoj piskrček je tud vmes...mal si pa lohka ponosna nase, sej si ne!

    Petrovka...naj bi se igrali vsak mesec...enkrat ti bo pa valjda ratalo tudi sodelovati, ne samo spremljat...boš vidla da bo ;-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja, ful se mi fajn zdi, da je moj piskrček vmes - kdo ve, mogoče pa ob priliki tudi meni uspe kaj za okrog vratu obesit naredit...

    OdgovoriIzbriši