ponedeljek, 10. januar 2011

Takoj, ko sem...

...naredila preliv, sem vedela kaj bom prvo naredila iz njega.
Kak mesec nazaj sem izvedela, da Ga ima tudi ona, moja M.
Poznam jo že vrsto let, pa me kljub temu velikokrat uspe presenetit...ona in njena umetniška duša, ki je polna razigranih barv ;-)...tako mavrična je, kot tale Steklenička upanja za njo :*



Hvala Unmutmgor in njeni trdni volji, da je najtežji del že uspešno za njo in da se vse počasi zaključuje.
Veselim se že najinega kofetkanja na prvem sončku...najinega čveka o vsem in o rečeh v pretekliku :)


Danes sem takoj po fabrki letela še na delavnico v Društvo Projekt človek. Spet je blo lušno in ponovno so me povabili, da jih obiščem marca. Tudi tokrat je nastalo kar nekaj čudovitih Stekleničk upanja.

Vsako leto se bolj približujem zadanemu cilju, da se Stekleničke delajo skozi celo leto...tako se je skoraj vsak mesec od poletja naprej zgodila kaka delavnica v kakem društvu, na kakem oratoriju, kakem festivalu...skratka, Stekleničke se pridno nabirajo...kmalu jih moram poslikati in jih naložiti v letošnji album Stekleničk upanja 2011 :-)


Zdaj pa še kako besedico o našemu izzivu ;-)
Kar nekaj komentarjev je bilo na temo pisanosti...ja, takle mamo, mal pa moram popoprat celo zadevo :P
Seveda bi bil izziv lahko bolj enostaven in bi bil preliv iz bele in črne...tega bi najbrž znale čisto vse uporabiti  miže, ob delanju počepov in z eno roko zavezano na hrbtu...a ne? :P

...od vas pač hočem malo več iznajdlijvosti, zanima me kako boste tako pisan preliv spremenile v nekaj noslijivega ali nekaj uporabnega, res dekorativnega ki bo pasalo še kam drugam, ne le v kako mehiško restavracijo...hehehe :P

Na netu sem našla kar nekaj lepih primerkov...malo pogooglajte, se splača očke napast :P

Seveda pa pričakujem še kako vprašanje v komentarju, se vam nikjer nič ne zatakne...vam čedaljevečja širina palačinke ne dela težav?

13 komentarjev:

  1. Čudovito si uporabila preliv! Enkrat, enkrat, ko bom velika, ...fejst velika, bom pa tudi jaz znala....mogoče.

    OdgovoriIzbriši
  2. Alenka...o lubica veš kaj, čist dost si že velika za tolele narest ;-)
    ...vem jest tebe, ne moreš ti svoje šice farbat :P

    OdgovoriIzbriši
  3. prav te dni sem jih premetavala, stekleničke... ne gre še :(
    ampak bo. zagotovo. mehiških sicer ne obvladam (kaaaaj je to preliv??? :))) ), morda pa nastane kakšna afriška :P

    OdgovoriIzbriši
  4. Že mavrični preliv je čudovit, toda steklenička.....noro lepo.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca-mka...ti vrjamem...ampak saj veš, vse bo...enkrat!
    ...drugače pa najdeš tutoral za preliv en post nazaj(pod nasveti :P)
    ...ne sekiraj se, času daj čas...
    ...in ko boš, takrat vem da boš spet take za gate trgat nardila :*

    Janja...hvala!!!!:*

    OdgovoriIzbriši
  6. Hja kva se bo pa zataknilo sej to že znamo,smo se že učil:):) mam plonk:):):)
    Steklenička je pa krasna:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Namo...jeeeeeees, končno ena k ve, da smo se to že učile :*...si prebrala tvojo sušolko, k prav da ne zna...joooooj, dej ji zapiske skopirat no...hehehe :P...pa hvala!

    OdgovoriIzbriši
  8. Sem vedela, da bo steklenička!!! Pojma nima kako, ampak vedela sem ;) In je prekrasna! Šit, zdaj se moram pa nekaj drugega spomnit :S

    OdgovoriIzbriši
  9. ooooooooo kok je čarobna ...noro :))))))

    OdgovoriIzbriši
  10. Neža...hehe, al je čisto logično da bo nastala prvo steklenička, a ni?!?
    Lej, kar se mene tiče, lohka tudi ti Stekleničko nardiš...sploh ni panike ;-)

    Čarovnička...hvaaaaaalaaaaa!

    OdgovoriIzbriši
  11. saj navodila sem pogledala, veš... in ne prvič. vseeno se mi zdi ta reč, ne glede na to, kako zelooo se mi dopade, svetlobna leta pred mano. saj veš, v republiki Zadrečki smo sto let za asfaltom :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Mojca-mka...ja, pa jade...probi prvo iz 2 barv, pa boš vidla da je simpl...če pa rabš slišno moralno podporo, pa tud veš kuga moraš narest :P

    OdgovoriIzbriši
  13. Stekleničko sem najprej opazila na FB in se mi je v tisočinki sekunde pokloplo :)
    Fantastična je!

    Mehiška restavracija, hahaha!

    Moja baltazar-mašina še melje... ;)

    OdgovoriIzbriši