nedelja, 16. januar 2011

Tokrat...

...še ena novost na mojem blogu ;-)

Po vzoru nekaterih blogov, sem se odločila da tudi jaz vsako 2 nedeljo v mesecu posvetim temo vsaj enemu tujemu Polymer clay ustvarjalcu.
Morda boste tako kot jaz pri njih našli inspiracijo, motivacijo...ali pa si enostavno napasli oči, ter se pošteno naslinili :P
Ker je tema tega meseca preliv...sem se v trenutko odločila kdo bo prvi ;-)
Razlogov zato je več:
-je eden redkih predstavnikov svojega spola v svetu Polymer claya
-vsi njegovi izdelki izhajajo iz prelivov
-linije in oblike so čiste, naravne
-kljub pisanosti delujejo minimalistično, sofisticirano
-me vedno pripravi do "thinking outside the box"


Govorim seveda o teh izrednih lepoteh...












...ki jih je izdelal umetnik  Jeffrey Lloyd Dever



 



Tako...

Veselim se naslednjega tedna, saj vem da bo še kar nekaj novih prijav na izziv ;-)

Zaenkrat pa hvala Čarovnički in Katki...naredile sta fantastične izdelke...res BRAVO obema!

7 komentarjev:

  1. Prekrasni izdelki in prava inspiracija. Res outside of the box.
    Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši
  2. No vidiš, prvič slišim za tega tipa. Zanimivi izdelki.

    Ja, moji prelivi so narejeni, samo še v končni izdelek se morajo sestaviti ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Buhuhu! Pol pa take lepote kažeš, da meni, ki mi je to hobi, pa še začetnica sem, vse dol pade!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prva ogrlica mi je full všeč. Pri ostalih rečeh se pa že mal ven meče. :) :) :)

    OdgovoriIzbriši
  5. ojej, ojej, ojej! noro!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kolikor spoštujem gospoda, ker zadevo res obvlada, pa v isti sapi pošteno priznam, da mi kreacije niso všeč.

    Se pa strinjam z Ankh - in raje ne vprašam, kam boš padla, ko bo se bo moja ideja materializirala...

    OdgovoriIzbriši