ponedeljek, 17. januar 2011

Sem hotela šele v nedeljo...

...ampak moram, enostavno ne zdržim da vam nebi pokazala vseh lepot, ki so do sedaj prijavljene v izziv.
Drage moje...vse po vrsti ste naredile NOOOOOOROOOOOO dobre stvari...res! Punce kapo dol...BRAVO!


Čarovnička



Katka


Maja


Neža


9 komentarjev:

  1. Uau! Prvi dve sem že videla. Nežino mi je pa najnajnajlepše, prav ne morem se nagledat!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasne vse po vrsti. Bravo dekleta.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, res so krasni izdelki.Ta druga verižica z zmečkanimi pisanimi kumarami :))) mi je prav ekstra, ta zadnja pa je sploh posebna.
    Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti izdelki :)). Prava barvna eksplozija.

    OdgovoriIzbriši
  5. eeeeeeeeeeej moj komentar je izginil ..:(
    sem napisala .. Neža tvoja je zakon ..:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Komaj čakam, da se nam pridružijo še ostale. Uh, kje je še nedelja ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. o đizs, punce... za znoret dobre stvari! pa tako zelo drugačne - različne. bravo.

    OdgovoriIzbriši