torek, 11. januar 2011

Nekaj idej...

...nekaj tutorialov, kjer se za osnovo uprablja skinner blend:



Donna Kato



Dora's feather cane



Polymer clay central



....še več jih lahko najdete tudi vi na spletu ;-)



Carol Blackburn

???



Ideje so povsod okoli vas...le videti jih je potrebno ;-)








(te čudovite slike so sposojene iz neta in niso moja last!)

9 komentarjev:

  1. Zaradi tiste C. Blackburn še nisem uspela ust zapret... O madona!

    OdgovoriIzbriši
  2. Athena125...hehehe...le zapri usta, pa preliv nared...pol pa bo tudi ideja za izdelek padla ;-)
    Sicer enkrat, ko bom dovolj velika bom pogruntala kako rata njej to narest...do takrat pa bom še mal papcala in rasla...hehehe

    OdgovoriIzbriši
  3. Ideje jaz že vidim, ideje... samo kaj narest zna bit težje

    OdgovoriIzbriši
  4. Gracias por los links. Besos

    OdgovoriIzbriši
  5. ooooooooooo tile ptički ...
    danes sem si prav ponosno nadela mojo novo broško .. na črnem je noro dobra in veselo odkorakala na šiht. me vidi sodelavka in mi reče .. danes si pa kot kak KOKO .... ahhahahah noro, kok je zadela a ne :))))))))))))))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Dunja...polna si idej, tko da sploh ne dvomim vate, da ne boš znala ponucat ;-)

    Mª Reyes...Me alegro de que te gusta ... ¿Te unirás a nosotros y jugar con nosotros?

    Čarovnička...hehehe, včasih je fajn okolico mal šokirat...jih zmedeš in niso več čisto sigurni, da so te prav popredalčkali :P

    OdgovoriIzbriši
  7. Tole me pa zelo mika. Če pravočasno dobim mašinco, se lotim.

    Imam pa tako narejene uhančke od Carol Blackburn v modro zeleni barvi. Čista perfekcija. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Jana...ja, upam da ti rata...za uhančke sm ti pa kr mal fouš(čeprav jih ne nosim :P)...in ja vrjamem, da so upedenani u nulo, ker njene stvari že na slikah zgledajo tko "čiste"

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja če to ni prelepo. Nimam besed.

    OdgovoriIzbriši