sobota, 8. januar 2011

No pa začnimo ...

...kot sem napisala včeraj...uvajam nekaj novosti ;-)
Nič dramatičnega in sila novega, le nekaj sprememb...nekaj okvirnih stalnic bom določila.

Po novem bo moj blog vsak mesec tematsko obarvan...in tematika bo vezana na izziv :)

Jap...spet se bomo igrale...vsak mesec se bomo šle kak Fimast izziv, vsak mesec bo kak mali tutorial, kak mali nasvet, kak odgovor na vaše vprašanje povezano z tematiko meseca...skratka vse se bo cel mesec vrtelo okoli ene teme...in tema tokratnega meseca je PRELIV oz. SKINNER BLEND.

Torej...razpisujem IZZIV!

Za preliv uporabite naslednje barve Fimo mase (seveda so lahko tudi druge firme Polymer claya v podobnih odtenkih):
-modra soft št.37
-zelena soft št. 53
-rumena soft št.16
-oranžna soft št.42
-bordo rdeča classic št.23

...da dobite tak skinner blend:

Iz tega skinner blenda in 1 dodatne barve (po vaši želji) izdelajte nek izdelek .

Vaša naloga pri tokratnem izzivu je , da ta preliv uporabite. Izdelek naj bi vseboval celotni preliv (se pravi od modre do redeče) vsaj na enem delu.
Naredite lahko kar želite, katerikoli izdelek...lahko oblečete škatlico, pribor, svinčnik...lahko ga uporabite pri izdelavi nakita...lahko izdelate klobaso (pozor! dovoljena je le še 1 dodatna barva) in iz nje naredite izdelek...skratka poigrajte se z možnostmi, ki ji preliv ponuja ;-)


Za vse tiste, ki vam Fimanje še ni mala malica pa par nasvetov:
-ves Fimo naj bo enako mehak
-na spodnji sliki imate prikazano zaporedje zlaganja barv
-trikotničke deljte tanjše in daljše, da vam bodo šle vse barve v pasta mašino

-tukaj najdete osnovni princip delanja preliva: tutorial

Sliko vašega izdelka objavite na netu (vašem blogu, FB-ju, spletnem albumu...) in mi v komentarju pod tole temo pustite link do vaše objave  ;-)

Časa imate do vključno 22.1....razglasitev nagrajenke bo 23.1. ;-)

Tako, toliko za 1x...več pa v naslednji objavi.

Veselo na delo :P

33 komentarjev:

  1. Waw tršica velik zahtevaš,ampak dobra ideja ni kej:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Namo...ti pa ja to nardiš z levo roko, miže...sploh ne zahtevam veliko :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Sicer ne "fimam" v tvoj blog pa rada pokukam. Fajn si se spomnila, da ga boš tematsko obarvala.
    Ja, kje pa je tvoj izdelek :)?

    OdgovoriIzbriši
  4. izziv .. že kr prec januarja ....uhhhhh

    OdgovoriIzbriši
  5. No tole bo prav zanimivo spremljati. Sodelovala žal ne bom, ker ne fimam, ampak pogledati izdelke pa bo prav zabavno. Pa vseeno se še kaj novega naučim. Mogoče pa me kdaj prime tudi to vrstno ustvarjanje.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uf tole pa še ni zame, še ne fimam, ampak spremljala vas bom pa zagotovo!
    Tole pri tebi bo še kako zanimivo :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. O kul! Tematsko obarvani meseci - noro! Čist si divja :)
    Pa tale SB - moja baltazar-mašina že dela!

    OdgovoriIzbriši
  8. Helena...bo moj izdelek bo, kmalu ;-)

    Čarovnička...jap, že januarja...je treba kuj začet, če ne je u luftu marc tukaj :P

    Vladuška...ja poskusit moraš, pa boš videla da je prav fajn Fimo mečkat ;-)

    Andreja L....ja, mogoče je pa to idealna prilika da začneš Fimat...sedaj imaš možnost kaj vprašat, dobit podporo in pomoč ko se ti kje zatakne ;-)

    Mravljiva...superca!...komi čakam kaj bosta z baltazarjem zgrunatala ;-)

    OdgovoriIzbriši
  9. ufff tole pa je zelo barvito pa da vidim če mi uspe

    OdgovoriIzbriši
  10. meni je tudi tole všeč, ker sem žal predaleč, da bi hodila na tvoje žive delavnice

    OdgovoriIzbriši
  11. Kreal...ja, preliv je kar pisan...ampak izdelek pa ni nujno da je ;-)

    Petrovka...me veseli, da ti je všeč...komaj čakam na slikice!

    OdgovoriIzbriši
  12. O jej, kaj bi lahko še mal več barv dala v preliv :> :P
    Vrstni red barv mora biti tak kot tvoj, al se lahko mal igramo ? :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Fiki...ne boš vrjela, ampak ja, kumot bi dala še kako barvo zdravn:P...za izziv naj bo točno taka kombinacija barv, bo zanimivo pogledat kaj vse lahko nastane iz istega preliva

    OdgovoriIzbriši
  14. Prav mi je, kaj pa gobec otresam na FBju... Ja, se prijavljam in obljubljam masaker.

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja Klavdija, veš to je pa tudi res.
    Morda pa res začnem, saj tako ali tako počnem vse mogoče, moram vse probat in priznam, da me tole tudi mika.
    Tokrat še ne, moram ogret prste :-))

    OdgovoriIzbriši
  16. Athena125...superca! Boš vidla, da boš milje daleč od masakra :P

    Andreja L...prou, čakam da si ogreješ prste :P

    OdgovoriIzbriši
  17. ammm.....kaj pa če preliv ne rata točno tak kot je tvoj, čeprav so enake barve uporabljene in v istem zaporedju?

    OdgovoriIzbriši
  18. Tako.
    Si me izzvala in sem se pustila izzvati.

    A se lahko še enkrat prijavim ... seveda z drugim izdelkom? Prosim, prosim ;)

    OdgovoriIzbriši
  19. Klavdija, ne morem počakat na tvoj odgovor ... me preveč razganja.
    Me je popadel napad važenja.
    Torej, če so pravila taka, da lahko en osebek sodeluje samo z enim izdelkom, protem bi lepo lepo prosila, če upoštvaš mojega drugega.

    OdgovoriIzbriši
  20. Maja...saj si šla še 1x delat ne?

    Katka...jooooooooooj OPROSTI ker ti toliko časa nisem odgovorila...žal se vsaka prijavi samo 1x...oba izdelka sta FANTASTIČNA, tako šparpvček kot ogrlica (ki je res za gate trgat lepa!)...hvala, da se igraš!

    OdgovoriIzbriši
  21. Ne,....še štirikrat :P

    na koncu je le ratal tko kot treba =)
    tukaj je moja objava http://mojecarovnije.blogspot.com/2011/01/mavrica.html

    OdgovoriIzbriši
  22. Jupija, tralala, fertike sem. Za boljše fotke boš morala pa na jutri počakat ;)

    http://mojdrugijaz.blogspot.com/2011/01/klavdijina-mavrica.html

    OdgovoriIzbriši
  23. Maja...sem prebrala na blogu...Bravo za vztrajnost, Bravo za izdelke in Bravo za uhane!

    Neža...fantastičen komplet...všeč! Res!

    OdgovoriIzbriši
  24. Živjo, Klavdija!
    Se me spomniš z vlaka? Končno sem odprla svoj blog in zdaj se udeležujem mavričnega izziva - link je tukaj:

    http://xaja-xaja.blogspot.com/2011_01_01_archive.html

    Vesela sem, da sva se spoznali in da sem dobila toliko koristnih nasvetov - kot vidiš, s pridom uporabljam alkidni lak ;)

    Lep dan še naprej!

    OdgovoriIzbriši
  25. Sem mislila, da me bo čas povozil, pa mi je le uspelo :). Pri nas imajo classic samo v eni trgovini, pa še tam ni bilo 23. Uporabljen je soft 26 s pikico rjave. Slika je pa katastrofalna :(

    http://www.facebook.com/album.php?id=1545587057&aid=2037492#!/photo.php?fbid=1736578784702&set=a.1243971909838.2037492.1545587057&theater

    OdgovoriIzbriši
  26. XajA...OJLA! Waw, prav vesela sem da si se oglasila...da si se prijavila na izziv in da imaš svoj blog...BRAVO! Ej ni za kaj...hvala tebi! za tako lepe občutke (sem te zatožla...lahko si preberš tukaj:http://klavdijainsvetnjeneustvarjalnosti.blogspot.com/2010/12/vikend-paket-2-del-p.html= )
    Obesek je magično lep...BRAVO!

    Romana...barve si ujela u nulo!...ko pa sem še tvoje komentarje prebrala, bi te pa najraje po riti :P ...veš kaj, malo več samozavesti pa že žiher maš! Čudovita ogrlica je!!!...predvsem mi je pa sila všeč njena filigransko natančna izdelava...BRAVO!

    OdgovoriIzbriši
  27. Sem ti rekla, da ti bo žal...

    http://athena125.blogspot.com/2011/01/it-was-klavdijas-fault.html

    OdgovoriIzbriši
  28. Uspelo, uspelooooo

    http://mislinadopustu.blogspot.com/2011/01/think-mavricno.html

    OdgovoriIzbriši
  29. Še jaz...

    sicer ko gledam izdelke predhodnic, razmišljam, ali bi sploh kaj kazala, ampak what the hell, če drugo ne, se vidi vsaj, da sem se mela fajn :)

    http://mojustvarjalnikoticek.blogspot.com/2011/01/preliv-za-izziv.html

    OdgovoriIzbriši
  30. Tooo, Mravljica, najbolj pomembno se je fajn met!!! ;-)

    OdgovoriIzbriši
  31. samo javila bi da je moj izziv gotov,ko pa sem ga hotela slikati mi crkne baterija fotoaparata takoj ko se nafila poslikam in objavim. Upam da nebo prepozno

    OdgovoriIzbriši
  32. Klavdija, pozdravljena! Sem se preprosto morala odzvati na ta tvoj izziv, ker so te barve takšne, ki jih skoraj nikoli ne uporabljam. Torej ravno zato, da tudi sama prestopim kak svoj okvir. Izdelki predhodnic
    pa so naravnost fantastični!
    Torej moj link:
    http://tanja-lightwithin.blogspot.com/2011/01/naj-metulj-v-tebi-poleti.html

    Lepo te pozdravljam ! Tanja E.

    OdgovoriIzbriši
  33. tako tukaj so še moji izziv izdelki

    http://kreal962.blogspot.com/2011/01/domaca-naloga-no-7-in-mavricni-izziv.html

    OdgovoriIzbriši