ponedeljek, 24. januar 2011

Končno je tukaj še zaključek januarskega izziva :P

Mah, tale moja tekma z časom je čista katastrofa...bolj ko hitim, bolj me prehiteva po celi črti :(
Sm se decembra tolažila, da bo januarja vse bolj na izi...ja pa jade :P , zame že ne...vsaj to leto ne :)))

Prvo naj vam pokažem kaj vse sem v teh 14 dneh uspela naprčkat...kaj vse sem uspela narest iz preliva, kot osnove.
Res dolgo že nisem klobasala, se igrala z sloji in delala "globine"...ti ta svetli delčki so mi sila všeč ;-)

...itak, so vsi še v fazi polizdelkov(končala sem le delčke za nagrado...ups)...kdaj bodo sestavljeni, pa samo untamgor ve...al pa mogoče še kaka vedeževalka :P




Sprva sem mislila za nagrado sestavit nakit iz drugih koščkov, ko pa sem videla katero sem izžrebala...TUKAJ lahko pogledate tudi same :P



...sem imela takoj tudi idejo katere koščke in kako ogrlico narest za njo :)
...upam, da sem trofla in ji je všeč ;-)



Slike brez dnevne svetlobe so še vedno katastrofa...zato dodajam še sliko pri dnevni svetlobi (na žalost pa tudi ta nima čisto pravih odtenkov...klinc pa ta moj fotič, ki dojame barve čist po svoje :( ...)




Čestitam nagrajenki, vsem ostalim pa želim več sreče prihodnjič ;-)

Delala sem stripcane od Donne Kato z transparentno, obesek naredila v obliki popka in vse skupaj z dodatki nanizala na memory wire.

Še 1x pa bi se zahvalila vsem, ki ste se RES zelo potrudile z izdelki za talele izziv !
Upam, da ste se pri tem izzivu tudi kaj naučile ;-)
Meni je bilo lušno raziskovat in spremljat, kako pisanost dobiva nosljive dimenzije...in kričeče barve zamenja mavrična harmonija ;-)


14 komentarjev:

  1. o hudo kok je lepa sej ne morem verjet da je to res HVALA

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke izžrebanki ... ampak smo res vse CARICE :))) Kdaj objaviš naslednji izziv ;P

    OdgovoriIzbriši
  3. Kreal...no me veseli, da sm trofla ;-)...se mi je zdel, da je ta še najbolj za tvoj vrat primerna ;-)

    Neža...Jap RES STE!!!!!!
    Naslednji izziv bo razpisan od 5.2 do 20.2....in tako vsak mesec z začetkom vsako prvo soboto in z žrebom tretjo nedeljo v mesecu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. wau Kreal, zdaj boš pa lahko važna

    OdgovoriIzbriši
  5. oooooooo lepo, čestitke izžrebani :)))))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke, Kreal! Boš morala vsaj na blogu pokazat, kako tole okoli vratu visi, da si še ostale pogledamo, kako fajn je Klavdija zadela...

    OdgovoriIzbriši
  7. Sem morala v komentarje pogledat, da vidim katera je zmagala :P Čestitke Kreal. Izdelki so bili pa itak vsi super :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitke Kreal! In Klavdija, ogrlica je čudovita! LP

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke Kreal! A se boš že v četrtek važila?

    OdgovoriIzbriši
  10. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  11. punce hvala, važna sem že od včeraj, ko sem videla, da sem izžrebana in ja, bom pokazala na blogu kako "visi" na vratu :)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Čestitke, Kreal!
    Klavdija, zelo so mi všeč delci, kjer si uporabila transparentno maso.
    LP

    OdgovoriIzbriši
  13. Čestitammmmmmmmmmmmmm tud jest:):)Lepa

    OdgovoriIzbriši