nedelja, 2. januar 2011

Odklop...

...tak orngzares popolni :P

Šele danes sem spet pri svojem starem ritualu, šele danes sem se spravila za škatlo ob kavi in čiku.
Pretekli dnevi so že v petek popoldne dobili drugačno mersko enoto...vsi in vse okoli mene je pristalo na drugem mestu...bistvo mi je bilo zagotoviti samo par svojih osnovnih potreb :)
Kavč, kouter, TV, hladilnk in WC.
Popolnoma nič drugega nisem rabila...in hvala unmutamgor, da so bile moje želje uslišane.
Če nebi skozi okna prodiral zunanji zvok vojnega stanja, bi imela res popolno silvestrovo...točno tako, kot sem ga rabila...kot sem si ga želela...popolni mir.
Ja vem, mal sm čudna...ampak letos mi tudi pod razno ni pasala gužva, nobene potrebe nisem imela po tipičnem silvestrovanju...
Čeprav sem cel teden poslušala: "...pa kako moreš, to je ja noulet...žurat je treba..."...sm uresničila svojo željo, svoje potrebe...za spremembo poslušala sebe.
In tudi tokrat mi ni žal...zloluštn je blo...pasal je čistorngfejstvelik!

Zato malo z zamudo...ampak toliko bolj od srca...želim vsem vam:

Da se v letu 2011 upoštevajo tudi vaše želje, 
da prisluhnete sebi in se znate poslušat.
Da se postavite zase, da si upate in 
da pogumno stopite po poti do zastavljenih ciljev.
Želim vam obilo zdravja in
notranjega miru.

Ob tej priliki pa tudi hvala vsem, ki me spremljate, ki ste tukaj mojimoji!
Hvala vam, da razumete mojo "lenobo" in se kljub temu oglašate v komentarjih, hvala vam da sem lahko vaša, točno taka kot sem :*



In še nekaj zaostalih "obveznosti":

...pri igrici 29.12. sta sodelovali le Namo in Ankh (ja, vem da ne zato ker sta grebice :P)...zato ker sta samo 2, ker ni bilo žrebanja...sta obe prejeli nagradico;-)
Ker pa obe obiskujete mojo Prčkalnico, jima podarjam 1 zastonj delavnico..tutorial je namreč za štrikanje, ki smo ga že jemali :P

...ker je bila zadnja igrica 29.12....sem eno izvedla kar sama...hahaha :P
Napisala sem 208 listkov z imeni vseh, ki ste v tem mesecu kadarkoli sodelovali v kateri igrici :P (seveda ste nekateri napisani večkrat, ker ste večkrat sodelovali :P )...in v temle filmčku vidite kako zgleda toliko lističev na kupčku in izveste kdo dobi tolele malo kičimiči škatlico :P

14 komentarjev:

  1. Klavdija, srečno tudi tebi, privošči si večkrat tak odklop samo po tvojih željah!
    Tudi mi/midva smo se imeli prav fajn sami doma. Z večerjo v trenirki/pižami in polnočjo v postelji :P Pokanje je bilo še kar znosno, se pozna, da smo že bolj na deželi :)
    Izžrebanki pa čestitke, škatlica je ravnopravšnja za drobne zakladke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Klavdija tebi, da si nam še dodatno popestrila tale veseli december in da smo se lahko še dodatno zabavali ob tvojih igricah! :)In naj bo zate to novo leto skoraj tako, kot si ga sama želiš! :) In seveda- ustvarjaj! :)

    Tokratni nagrajenki pa čestitke!

    OdgovoriIzbriši
  3. O, si se oglasila!!!:):):) Srečno in vse po tvojih željah (zate in vse tvoje) ti želim v letu 2011.
    Aja , pa filmčka spet ne morem odpret:(

    OdgovoriIzbriši
  4. tole tvoje voščilo bi si najraj kar na steno napisala...
    tudi tebi - vsega, kar potrebuješ in kar si želiš. časa, zdravja, prčkanja in tistega v tebi, kar te lahko osreči.
    hvala za vse... saj veš :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Neža...hvala ti! Obljubim, da bom...večkrat se bom poslušala in slišala ;-)

    IrenaG...hvala! Bom se potrudila in si tudi to leto prilagodila sebi in svojim potrebam ;-)

    Alenka...jap, evo me :P Hvala! (za filmček pa ne vem kuga te sesa, men ga normalno odpre :(...)

    Mojca-mka...zadračka moja!... hvala za lepe želje (tukaj in na mailu)...tudi tebi hvala za VSE! :*

    OdgovoriIzbriši
  6. No sam da si preživela tko k ti je pasal,drgač pa jest tud teb želim vse lepo in po tvojih željah v letu 2011:):)

    OdgovoriIzbriši
  7. Vuhuuuu!! :))) Tole kiči miči dobim pa jaz!! :))) Čist sem hepi.:) Hvala Klavdija in vse najlepše in najboljše ti želim v 2011. :) In če ti kaj pomaga, ga nisi edina žurala na kavču pred TV. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  8. Klavdija, čestitke za tako silvestrovanje. Moje je bilo tudi v tej smeri, samo da so bili poleg mene moji dve mladički, en možiček, diaprojektor in kište diasov iz nekih prejšnjih časov.
    Hvala ti za voščilo, tudi tebi želim vse dobro in lepo. Danes te objamem tukaj, upam pa, da kmalu tudi v živo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Mislim, da si se super odločila za kavč in kovter. Tudi jaz sem bila na podobnem in je pasalo, zelo :) Zelo lepo voščilo, hvala. Tudi tebi želim vse dobro, uspešno in zabavno leto.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zavidam ti tako novo leto. In imaš prav, da si si privoščila izpolnjevanje svojih želja. Kar tako naprej!!! Pa srečno in ustvarjalno še naprej!!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitam za tako odločitev. Še veliko podobnih ur, ter zdravja in sreče v letu 2011, ti želim. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Super silvestrovo! V najboljši družbi:P
    Tvoje voščilo je pa balzam za dušo, tudi tebi želim enako in kakor je rekla Mojca, je prav za na steno napisat... da se slučajno ne pozabi.

    OdgovoriIzbriši
  13. :) tudi tebi srčno, iskrivo, igrivo in nagajivo 2011 :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Klavdija, hvala za napisano. Res je , premalokrat upoštevamo svoje želje. Bom to pripisala na prvo mesto mijih želja za leto 2011 (saj je še čas ane?). Drugače pa vse lepo v tem letu, večkrat se oglasi na kavo (saj veš kam), jaz pa se bom k tebi na kakšno delavnico ali pa samo na klepet......

    OdgovoriIzbriši