torek, 15. februar 2011

Počakam še eno...

...ali objavim vsako posebaj? :P Sploh ni vprašanje, ne?!...itak vsako posebaj ;-)
Tako lepi izdelki si zaslužijo posebno objavo!

Na izzivu se nam je pridružila še ena neblogarica (ki se sicer upira, ampak po moje se ne bo več dolgo :P)...to je moja učenka Renata (Renee po domače), ki ima že od prej v sebi preciznost, poseben čut za oblike in barvne kompozicije.
Draga moja krasnen nakit si naredila!...in sploh opazila nisem, da si delala iz skoraj samih zame "nemogočih"barv in oblik...bravo! Kombinacija z zlato je fantastična!


Še več slik njenega nakita nadete tukaj ;-)



Katera bo pa naslednja?

Za eno vem, da je danes tapravi Fimo iskala v svojem posprvljenem koučku :P

...kaj pa druge? Kje ste? Vam je zmanjkalo poguma, časa, volje?

6 komentarjev:

  1. Na prvi pogled je srček videti steklen. Ful lep, Renee!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ankh...ana, men je tud zlo všeč...pa ostal nakit iz te serije tud ;-) Si še lenobno razpoložena, al že kaj pacaš?

    OdgovoriIzbriši
  3. Lena, prehlajena in službeno zasedena (še danes zvečer), potem mi bo pa mogoče ratalo se lotiti izziva. Čeprav bo hudo, ker sem se na blogih tolk srčkov nagledala, da so tud moje tri 'ideje' videti že prežvečene.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa ogrlica.
    Klavdija če pa že sprašuješ za ostale: mene doma čaka en rozasto-rdeč polizdelek (= fimo vzorček), da se vrnem iz Francije. Če mi ga uspe v enem dnevu (vrnem se 18.2.) spremenit v kaj kolikor toliko spodobnega in srčkastega, se bova prijavila na izziv. Moram pa priznat, da te barve celo PAŠEJO skupaj, kar me je precej presenetilo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ankh...o reava, ma ti tud tale služba neki nagaja zadnje cajte, me pa veseli da bo kmalu mimo :)...sm prepričana, da bod tud tvoja "prežvečena" verzija čudovita!

    Maja...ane, je hecno kako skupaj paše nekaj kar nebi nikoli skupaj dal (mene sta najbolj presenetili krvavo rdeča in uiberhudohuda rozasta...skup gresta ko ata na mamo :P)
    Upam in si želim, da ti uspe! Si pa že samo tvoj trud in pripravljenost sodelovati, zaslužita pohvalo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Very lovely greeting from Belgium

    OdgovoriIzbriši