sobota, 5. februar 2011

Ameriški zajtrki...

...in njihovi stranski učinki :)))


Hvala vsem za nasvete iz prejšnje teme...skoraj vse sm upoštevala :P...in sem še vedno na nogah ;-)
Vsako jutro pojem par kemičnih dodatkov, spijem en kup čudnih okusov (ne, jogurt z česnom poplaknjen z čajem in limono, ni dobra kombinacija...bljak)...in nonstop lupim pomaranče (jap, rokce mi že smrdijo po olupkih)...in gre...se prebijam brez večjih težav do fabrke in nazaj :P
In ker ne morem stalno ležat, sem pogruntala da lahko koutram tud za mizo...in preoblačim 100 let stare zaloge neporabljenih bunkic :P
Ja, stranski učinki vseh teh kemikalji so sila sumljivi...saj da mene na začetku februarja grabi spomladansko čiščenje, res ni normalno :)))...še manj pa je normalno to kar sledi :P

Danes (oz. jutri zgooooodaj zjutrej :P) bom razpisala nov izziv...tak srčkast...valentinov...za vse tiste, ki nimate zaloge Fima oz. barv doma...pa samo še namig za spisek nakupov:

BARVE   IZZIVA 

...tudi barvno skalo izziva komot lahko pripišete stranskim učinkom mojih ameriških
zajtrkov :)))...ampak izziv je namenjen izzivanju :P...tako mene kot vas ;-)

Več o izzivu pa v moji naslednji objavi ;-)

5 komentarjev:

  1. ženska božja .. če so to barve izziva .. me bo kap .. mislim, da si huuuuuuuuuudo bolna in potrebna temeljite ... obdelave ..
    aja, pa špegle tud rabiš .. sam klinc, k jih za barvno slepoto ni .. saj zdi se mi, da ne ..:)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Klavdija, kombinacija čaja, limone in jogurta s česnomm bi ubila še muho (pa veš da muhe pojejo vsak d...) :)). Me veseli, da kljub vsemu še funkcioniraš. Ogrlica je krasna!
    Pozdravček ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Čarovnička...HAHAHAHAHA...točno tako reakcijo sm pričakovala!
    Tokratne barve so res za vola pokončat (sploh zame, ki sem apriori nastrojena proti vsem zgornjim odtenkom) in bodo orng izziv:P
    Sem pa prepričana, da ko jih pravilno pokombiniraš...ko najdeš prevo razmerje barv, da bodo nastali spet presenetljivo lepi izdelki...tko, da kr začni zbirat odtenke teh barv po ustvarjalnem kotičku...v tokratnem izzivu ti bo vse prav prišlo ;-)

    Hrandica...ja, ampak res...očitno je ta kombinacija pobila podnajemnike v mojem telesu...hehehe. Zgoraj so pa zaenkrat še bunke, ki so samo provizoriš nanizane...ogrlice bodo še postale;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ej ti pa res rabš pomoč,kemikalije ti totalno škodjo.Roza ,rdeča , jao jao,kaj še bo:):):):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja pa madonaporkaflek, tebe je res skuhalo - do mehkega in še čez! Srčki, pa še nemogoče barve - če se (bognedaj) še tega izziva lotim, bom spet končala z materialom za flaške oblačit (vsaka stvar je za nekaj dobra). Takoj v posteljo, pa čez glavo pokrit, pa počakaj, da te mine.

    Ampak kroglice so pa, kroglice...

    OdgovoriIzbriši