sobota, 5. februar 2011

Februarski izziv...

...bo srčkast, kičast in oh in sploh  valentinčkov :P



Pa zakaj ravno tak???????
Sama namreč nisem prav navdušena nad uvoženimi prazniki in med njih spada tudi Valentinovo. Očitno sem v manjšini, ker se je prijel in nič ne kaže da ga bodo ukinili :P...zato se ga bo treba hočeš-nočeš navadit ;-)
Nikoli tudi nisem bila punčkasta, cortkana, srčkasta...in zavedam se, da sem od nekdaj tudi konkretno barvno slepa za točno določene odtenke... ups :P
Ne vem zakaj sem prevzela to prepričanje, niti ne vem od kdaj...vem pa, da nočem biti več ujetnica nekih notranjih barier, predsodkov, lastnih frustracij...skratka hočem ven, "out of the box", biti neobremenjena...in si dopustit vse oblike, barve in tehnike ;-)
In ker je v družbi vedno vse lažje...pač razpišem dejansko težak izziv in uživam...sploh mi je pa fajn, ko se ne mučim in ne jamram sama...hehehehe!


In ravno zato, ker vrjamem, da nisem edina :P, sem razpisala takšen tokratni izziv ;-)
Meni je totalno pisan na kožo...hehehe...in res mi bo tudi tokrat velik izziv narest nekaj, kar bo v teh barvah in obliki...in bo nosljivo, ter bom zadovoljna dala iz rok nagrajenki :)


Tokratne dovoljene barve mase (Fimo oz. katerikoli drugega Polymer claya) so:

-kričeče roza ;Fimo soft št.22
-nežno roza, ki jo dobimo z mešanjem 1/8 št.22 in 7/8 bele št.0
-živo rdeče; Fimo soft št.24
-bordo rdeče; Fimo classic št.23
-1 barva po vaši izbiri

 
V tokratnem izzivu morate uporabiti...obliko SRČKA in izdelati NAKIT(lahko so to uhani ali zapestnica ali obesek ali bunkice...kompleti nakita ali pa samo en kos).
Seveda tudi tokrat ne bo šlo tako zlahka in na izi :P...od vas pričakujem malo več iznajdljivosti in igračkanja. Srce naj bo sestavni del nečesa...recimo:






Tukaj sta še 2 lušna linka, ki lahko vaše tuhtajoče sive celice naštimajo na srčkasto obliko:





Tudi 2 nažičkana svirla sta lahko v obliki srčka...pa so bunkice v zgoraj določenih odtenkih ;-)



Skratka od vas pričakujem, da si nadenete srčkasta očala in opazujete svet okoli sebe skozi določene odtenke ;-)

Na izzivu lahko sodelujejo tudi izdelki, ki niso v celoti iz Fimo mase (filcani, kvačkani, žičkani,leseni, stekleni, srebrni, glineni...) ...morajo pa izdelki imeti vsaj 1 košček iz Fimo mase v zgoraj omenjenih odtenkih ;-)

Tudi za tokratni izziv imate 14 dni časa...se pravi do vključno 19.2....20.2. bom izvedla žrebanje in nagrajenka bo dobila...







...ja nekaj srčkastega ne ;-) !...itak :P!



11 komentarjev:

  1. Evo, tudi jaz zanikam obstoj valentinovega (in ga interpretiram kot enega od praznikov cvetličarjev, slaščičarjev in podobnih), zato se tega izziva NE grem!!! Bravo jest.

    OdgovoriIzbriši
  2. jebela, a nisi mogla še mal b zakomplicirat .. kristus .. :)))))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Moj Baltazar ima srčkasta očala že gor in prav hecno zgleda :) In iz mašine že puhajo srčki, uni ta kričeči, odtenek št. 22 :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Athena125...sm vesela zate, da še vztrajaš...da se še boriš! Če ti kaj pomaga sem ti v moralno podporo...trmarla, pa več ne bom ;-)

    Čarovnička...hehehehe...ja, lej takle mamo :P

    Mravljička...me veseli da maš špegle že gor...komi čakam slikce izdelkov! ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Uf, razpisala si težko delo, a bo nagrada najbrž inspiracijsko pisana zato e vse skupaj kar mika.

    OdgovoriIzbriši
  6. Bemtiš si pa tole zakomplicirala. Pa še v čudnih barvah... Uh, bomo vidli, če bo tole šlo...

    OdgovoriIzbriši
  7. evo, sem se pustila izzvati:) in to z veliko srčkov.http://zivetiustvarjalno.blogspot.com/2011/02/bil-je-izziv.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Evo, še moj pofočk
    http://mojdrugijaz.blogspot.com/2011/02/valentinov-izziv.html

    OdgovoriIzbriši
  9. http://ankhena.blogspot.com/2011/02/baloncki-in-lectovo-srce.html
    Ta zadnja...

    OdgovoriIzbriši
  10. Uspela sem dokončat le uhančke. Ankh nisi zadnja.
    picasaweb.google.com/tatiana.mikolic/Prckalnica20102011#5575404240801763010

    OdgovoriIzbriši
  11. en zamudnik http://mojecarovnije.blogspot.com/2011/02/prva-letos.html
    :P čeprov ne bom v žrebanju, sem vseen nardila in objavla

    OdgovoriIzbriši