nedelja, 13. februar 2011

Marie Segal...

...je Umetnica z veliko začetnico, ki vam jo predstavljam tokrat.


...je ime njenega bloga, kjer najdete ogromno koristnih nasvetov, čudovitih slik njenih izdelkov in pa seveda veliko brezplačnih tutorialov ;-)

Sicer sem prepričana, da jo poznate že vse slovenske fimarice, vendar sem se kljub temu odločila za njeno predstavitev v tem mesecu  iz večih razlogov.

Prvi razlog je da sem približno pred 5 leti med "srfanjem"po netu  naletela na slike njenih Stekleničk upanja. Zaradi njih sem začela iskati informacije kaj Bottles of hope sploh so, ob tem pa našla ogromno informacij o projektu. Lahko bi se reklo, da je ona "kriva" da sem na BOH sploh postala pozorna, da sem poiskala informacije in da se tudi pri nas v Sloveniji ta projekt izvaja že 5 leto. Več o njenem sodelovanju v mednarodnem projektu BOH si lahko preberete v tem zapisu na njenem blogu:

Drugi razlog so seveda njeni srčki. Čeprav nisem srčkasta deklina so njeni srčki taki, da bi jih z veseljem posvojila :)...narejeni so čisto po mojem okusu: vedno patinirani, nepocukrani, dovršeni, z zgodbo, ki jo pripovedujejo...skratka nosljivi celo za mene ;-)





Tretji razlog pa so vsi ostali njeni izdelki  http://www.flickr.com/photos/mariesegal/, ki izžarevajo ogromno znanja, okusa za barve in raziskovalnega duha.
Ena največjih enigem pri mojem ustvarjanju z Polymer clayem so ravno njene pletene jopice-jakne...v celoti spletene iz Polymer claya!



Vse slike so last Marie Sigal in sem jih kopirala iz njenih strani samo tokrat za njeno predstavitev v tem mesecu.



Upam, da si boste njena dela malo pobližje ogledali...jo kot umetnico malo pobližje spoznali in v njenih izdelkih našli toliko navdiha, kot ga najdem jaz.


PS: Še vedno pa čakam, da se opogumi in na februarski izziv prijavi še katera izmed vas...poskusite!...barve sploh niso tako zelo grozne...res ne! ;-)







4 komentarji:

  1. Saj sploh niso barve krive, ampak čisto preprosto LENOBA!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za ta zapis. Tako, zdaj pa grem občudovati še njene ostale mojstrovine.

    OdgovoriIzbriši
  3. My dear Claudia, you have made my heart so happy and I am honored by your kind words.
    Thank you so very very much.
    Marie

    OdgovoriIzbriši
  4. Ankh...ja pišuka no, ala pejmo delat :P

    Helena...ni kaj, kar uživaj!

    MarieS...Marie hello! I wanted to inform you that I have chosen you for artist of the month on my blog ... but you beat me;-) I'm glad you found me first and I'm really proud and grateful for your kind words!
    Klavdija

    OdgovoriIzbriši