ponedeljek, 4. maj 2015

Ustvarjalni navdih /2

Barve?
Colors?

Ste se kdaj vprašali v katerem delu barvnega kroga se gibljete?
Have you ever ask yourself in which part of the color wheel you are "moving"?

Kato polymer barvni krog z dodajanjem bele in črne
Kato polymer color circle by adding white and black


Katere barvne odtenke najpogosteje uporabljate?
Which colors you use most often?

Najpogosteje uporabljate monokromatski, analogni, komplimentarni ali triadni način kombiniranja barv?
Are you most commonly use a monochromatic, analogous, complementary or triadic way of combining colors?

...slika ni moja last, je sposojena iz neta...

Sploh zavestno razmišljate o izboru in kombinaciji barv?
Are you even consciously thinking about the selection and combination of colors?


No jaz nisem. 
Vse kar sem počela je baziralo samo na mojem instinktu...na občutkih všeč/ni mi všeč...in vedno sem se zatekala h barvnim kombinacijam, ki jih poznam...ki so blizu mojemu okusu.
Well, I didn't.
I did everything only with my instincts ... with feelings in princip: like / I don't like ... and I always resorted to the color combinations that I know well... and close to my taste.


Ker se tega zavedam in ker z vajo človek pridobi malo več občutka....sem se odločila da si naredim pripomoček...da si naredim "medizice" in tako dobim pečene primerke barvnih tonov Kato polymer claya.
As I am aware of this and because with exercise we get a little more color sensitivity .... I decided to make a tool... I do a "medusa" project to get baked instances of color tones Kato polymer Clay. 

Izdelava take meduze zahteva nekaj časa, vendar je preprosta... je le razširjena oblika Maggio Color Triangles načina...pri meni so zmešani vsi (na sliki zeleni) Kato polymeri po "Maggio principu".
Creating such a medusa require some time, but it is easy ...it is just expanded form Maggio Color Triangles way ... I'll mixed each color with (on picture is green) all Kato Polymer by "Maggio principle"

Ne domišlam si, da bom spremenila svoj okus...da bodo od sedaj v mojem nakitu zastopane vse barve...se bom pa definitivno z barvami začela ukvarjati iz drugega vidika.
I don't fooling myself that from now on my taste will change ... that from now on my jewelry will have all colors ... but I sure I'll definitely started working with colors from another perspective. 

Moram priznati, da mi je pa tole poigravanje z barvami dalo navdih...en kup novih ustvarjalnih idej
;-) 
However,I have to admit...this playing with colors give me inspiration...I get a bunch of new creative ideas;-)) 

Če se želite v barve še malo bolj poglobiti vam priporočam, da si ogledate blog Magi Maggio: http://maggiemaggio.com/color/ ;-)
I recommend you to look at Magi Maggio blog for further exploration in colors :




...iz ostankov barvnega kroga sem ponovila tudi naučeno iz D. Cormier Matrix delavnice...
...from the remains of the color wheel, I repeat what I learned in D. Cormier Matrix workshop ...


... bases in D.Cormier Matrix technic who are still waiting to be finish ...




Ni komentarjev:

Objavite komentar