sreda, 9. oktober 2013

Ta...

...osnova ogrlice, je skoraj pol leta čakala nedokončana. Pričela sem jo delati kmalu po prijavi na ECC...in kjub temu, da je manjkal le zaključek, mi je ni uspelo vzet s seboj v Prago :(
Polna je tekstur...takih "domačih" potrebščin, ki se večini od nas valjajo v kakem predalu ;-)







Prav tako, pa z menoj v Prago ni odšla tale šatuljica... 



...ker ni ustrezala standardom navedenih v pravilih swapa (mi je pa žal, da je kljub temu nisem vzela), zato jo sedaj nagradica v nagradni igri na moji FB strani: 

4 komentarji:

  1. Ogrlica je res noro dobra. Meni se full dopadejo veliki kosi in tisti poudarek z rdeco piko je res pika na i. Tudi satuljica je krasna, samo ne morem si pomagat, da me ne bi vedno znova potegnilo nazaj na ogrlico. :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Vladuška! V bistvu ogrlica niti ni tako zelo velika...največja 2 kroga imata premer 3,8cm...na FB je na eni sliki okoli mojega vratu ;-)

      Izbriši