sreda, 30. oktober 2013

Gužva...

...povsod...doma, na mailu, na netu, v "čakalnici"...no povsod, potem pa za delat gužvo tukaj enostavno zmanjka časa :(
Kaj naj rečem...dogaja se!

Med drugim se je ponovno rodila moja že stara ideja in se transformirala v Neskončno-zapleteno tehniko (Endless-tangled technique)





Pa pričele so se letošnje Prčaklnice...in nastali so prvi osnutki zapestnic...(ok, jest mal prehitevam-mi je tolk všeč, da jo moram čimprej končat)



Začele so se tudi delavnice v Rayherju...na prvi bomo izdelali tako broško ;-)



V čakalnici pa je še nekaj "pacientov", ki me čakajo...in se jih moram lotit...saj se njihova vrsta vsak dan daljša...kar me zlo veseli!


6 komentarjev:

  1. klavdija, prav veseli me, da se ti toliko dogaja in seveda, da ti "zmanjkuje" časa, ker potem veš, da si polno zaposlena in da to gre tudi naprej! pa čim več žvenketa v denarnici!
    lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iris hvala ti! Rajš bi mela šelestečo denarnico... u bistvu si žvenketa še najmanj želim, ker tega imam vedno preveč-drobiža namreč ;-)

      Izbriši
  2. Ooo, kakšni noro dobri izdelki, pravzaprav je to že pravo umetniško delo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, verižica mi je všeč :)

    http://vivalavida-fashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Katja me veseli...najlepša hvala za komentar!

    OdgovoriIzbriši