ponedeljek, 25. oktober 2010

Kdo bi vedel zakaj? Mogoče...

...ker je bil pač tak dan in me je zanimalo, če znam sploh še držat svinčnik?

...ker je Sonja dala link?

...ker sem en navaden firbec in sem morala it na ta link pogledat?

Po pravici povedano...pojma nimam zakaj, pa mi je tudi čist vseeno.
Najbrž pa vse od zgoraj naštetega...in?
Jah nič...kot že miljavžentkrat prej sem spet ugotovila, da nisem poslušna učenka, saj sem video št.1 že takoj na začetku prevrtela na 10minuto...poskušala pri žnabeljcih nadoknadit vse ostalo...se še nekaj časa delala, da poslušam in gledam...in...



...pol me je pa zmanjkalo...kljub vztrajnemu čebljanju iz slušalk sem odtavala po svoje...
...se začela igrat...
...senčit...
...skratka padala sem not...čist not.


In šele ko sem dvignila glavo, sem ugotovila da moja pupa, niti slučajno ni podobna ostalim pupam, da u bistvu niti ni pupa...lahko bi bila kvečjemu punca kakega stripovskega junaka...hahahaha


Videa št.2 sploh odprla nisem...ups

...no ja, kaj čmo..taklele mamo:)))...men enostavno ni pomoči :P

19 komentarjev:

  1. Carsko!!! Priklon vse do podplatov... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zato pa je tvoja ena in edina in čisto tvoja. Super.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaaaaaaaaaaaaaaaa, še bom linke lepila :)
    Ful je huda in še več kot znaš :)
    Tvoja pupa niti ni tako zelo "nič podobna ostalim", saj se tam začenjajo kazat res vse sorte glav. Tudi tvoja bo marsikatera podobna :) pri skoraj 1000 udeleženkam.
    Ja no, zdaj ji manjka samo še levo nekaj papirja, nekaj štampiljk, barv.. pa saj niti ni pomembno, da gledaš video... fajn se je met fajn, ko delaš nekaj čisto in samo zaradi početja..

    OdgovoriIzbriši
  4. Svetovna pupa je tale tvoja junakinja, i bi lahko nastopala in krasila vse stene, daleč naokoli. Meni je v ČB tehniki popolna.

    OdgovoriIzbriši
  5. Izjemno lepo si tole zrisala, krasne čiste linije in poteze!
    Najlepše ti hvala tudi za darilo, ki me je danes pričakalo v nabiralniku glede tvojega zadnjega izziva. Zelo sem ga bila vesela in lepo se mi bo podalo. Res hvala, dan je bil takoj veliko lepši!

    OdgovoriIzbriši
  6. samosvoja je - kot ti - HVALA BOGU (da niso vse enake - bi bil živi dolgcajt ;))))

    OdgovoriIzbriši
  7. A tudi tega si se lotila!!!Res ti ni pomoči!:):):)
    Luštna pupa, zanimiva v ČB tehniki!

    OdgovoriIzbriši
  8. Lucija...hvala :P

    Jana...ja, res bo nabrž ostala ena in edina...;-)

    Sonja...zarad mene, ti kar dej...ampak, se mi nakak dozdeva, da se jest vseh tehlele projektov lih ne bom šla...mi je čist dost da sem poskusla v svinčniku..tud talele
    wonabepupa bo ostala taka kot je, nč je ne bom barvala in kranclala...zaenkrat ne ;-)

    Tiara...hahaa, hvala :P

    TanjaE...no ja, linije so mal popucane, senčena je z črtami ampak je mreža tako gosta, da se ne tej slikci ne vidi...sem mela pa definitivno pretanek papir, saj so lasje ob drakslanju dobili volumen...hahaha :P
    PS: me veseli, da ti je všeč...itak je bil pa že cajt ;-)

    UrškinRaj...ja,če ne poslušaš in gledaš kar te skušajo naučit, ni nič čudnega da je samosvoja...hehehe ;-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Alenka...hahaha, itak da ne :P

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni se tudi to zdi super, da je nastalo nekaj čisto tvojega, da si znova dokazala, da si svojstvena, posebna in odštekana. A ni fajn. ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. ja je fajn:) tale pa res ne rabi barv, rožic itd... si jo tako doterala, da je popolna tudi čb. ali prav zato. ima Življenje. in to je treba znat narisat. te oči. bravo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Meni je čisto in še bolj všeč takšna kot je prišla izpod tvojega svinčinka. One pupe so mi res vse preveč podobne. Če boš nadaljevala, kar ohrani to svojskost.

    OdgovoriIzbriši
  13. Hahaha, ne morem verjet!!! Tudi ti si podlegla. :))) Bejba je super! Pa tud če je iz stripa. :)))

    OdgovoriIzbriši
  14. Še ena, ki je poskusila, ma itak, da nisem skončala :)
    Še ena, ki noče bit podobna vsem ostalim, ma za razliko od tebe prvič vseeno sledim navodilom, da vidim, kako je narejeno :)

    In moj poskus (še nedokončan) JE podoben vsem ostalim :) Zaenkrat.
    Ker meni toliko plasti ni všeč in bom uporabila zgolj tisto, kar pa mi je :) In naslednjič bom delala po svoje in upoštevala le tisto, kar so nekako naravne zakonitosti :)

    Ampak s tem senčenjem si dejansko zasenčila vsa tista barvna prelivanja iz videa... In definitivno ostajaš ti :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Vladka...jap, je fajn...hvala!

    Mojca-mka...hvala ti :*...sm mislila, da sem čisto vse pozabila, pa zgleda da še nisem ;-)

    Helena...ne, ne bom nadaljevala...to je bil le poskus, lasten test...;-)

    NatashaMay...ja, itak sm mogla...ko ovca hahaha...sm morala pogledat, pošnofat...pol sm pa not padla:P ...hvala!

    Gordy...super, kje pa lohka tvojo teto vidm?...sej pravm, mene je odpikalo u čist en drug svet, v senčenje igranje z lasmi, poudarjanje njene čofle, nosa...ko obdeluješ posamezne dele niti nisi pozoren na celoto...šele potem, ko te iz lista pogleda cel obraz, te preseneti(no vsaj mene je hehehe)...hvala!

    OdgovoriIzbriši
  16. Čudovita je. Ti si res čisti talent. Česarkoli se lotiš ti uspe. Čestitam.

    OdgovoriIzbriši
  17. Teya...no ja, no...odvisno kako gledaš, zdaj mi definitivno ni uspelo narest take pupe kot je una tete na videih kazala...hehehehe...hvala!

    OdgovoriIzbriši
  18. Neee, jaz nisem mislila, da bo samo ena, ampak da je edinstvena. Prav svež veter med vsemi ostalimi, ki so bolj ali manj enake. :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Jana...sej vem :*...ampak si tko dobr napisala, kot da bi vedla, da se jest teh pup nikakor ne bom serijsko lotila :)))

    OdgovoriIzbriši