torek, 25. maj 2010

Tavandraste in njih Uporabna oblika...skoraj na koncu

V petek 21.5. so prišle do mene Tavandraste bunkice...res so lepe, vsaka posebaj je nekaj posebnega, drugačnega...in kot sm že ene parkrat povedala, so mi veeeeeeelik izziv...


...še vedno namreč nimam predstave kako bom do 4.6. iz njih naredila neko pametno nagrado...nek komplet, ki bo kljub drugačnosti vsake bunkice posebaj, pasal skupaj in bo predstavljal celoto.

Telele lepotičke pa so se nabrale v vrečici in jih bo na osnovi vaših ocen dobila ena izmed sodolujočih...


...me prav zanima kako jih bo nagrajenka porabila :P.

Pohvalit moram še Petrovko, ki je pred zadanim rokom iz Tavandrastih naredila tolele čudovito ogrlico...


...in pa Kreal, ki je tudi pred rokom naredila tolele oranžno lepotičko, za 2 del naše igrice...


Ko sem šlihtala datume in objave zgoraj v "glavi" mojega bloga, sem opazila da smo že skoraj na koncu...manjkajo namreč še samo Uporabne oblike od Namo in Dodo...potem pa bom lahko že objavila slikce vseh udeleženk na kupu in vam dala na v oceno vse Uporabne oblike Tavandrastih bunkic...še malo, čisto malo in se bo naša igrica zaključila.
Blazno sm vesela in presenečena hkrati, da je kljub kar velikemu številu udeleženk in potovanju bunkic z pošto, vse potekalo gladko, brez posebnih zatikanj in v zastavljenih rokih...res, BRAVO za vse in vsako udeleženko posebaj!


 Zgodilo, pa se je še nekaj pomembnega...vsaj zame, posvojila sem namreč novega fotiča.
Že dolgo se mi je motalo po buči, da bi morala zamenjati mojga starega, dotrajanega in malozmogljivega fotiča...


...da bi rabila nekej novejšega, močnejšega.
Pa saj veste kako to gre...dokler star dela lepe fotke, dokler je še uporaben, se pač ni nujno metat v stroške.
Prejšnji teden pa je naklučje hotelo, da je Alenka nabavila novo zverino in pri meni je pristal talele...


...mlajši bratec mojega prejšnjega, z podobnim menijem, podobnimi nastavitvami in podobnimi funkcijami...superca!
Zakaj?
Zato ker sem prekleto lena in neprilagodljiva za nove mašine...nikoli, ampak res nikoli se mi ne da brat priloženega čtiva, navodil za uporabo...zato sem toliko bolj navdušena nad dejstvom, da so vsi knofi poznani, domači, da dela po istem principu na iste ikonce :)))

Ni komentarjev:

Objavite komentar