ponedeljek, 3. maj 2010

Še nekaj pacientov iz čakalnice...

...sem uspela podelat. V škatli za dokončane obeske imam samo še par tistih, ki niti ne vem več, če so mi še všeč...če jih bom sploh sestavila v oglice.


Še več slik najdete tukaj.

Počasi bo treba pospravit vse iz mize......si do konca uredit razstavni kufr...se pripravit na delavnice...se lotit 2 swapov...napisat poročilo za Stekleničke upanja...

Vikendi v maju so že vsi splanirani...čaka me spet en kup lepih spominov.
Komej čakam!

13 komentarjev:

  1. A veš, da si boš morala izmislit neko drugo poimenovanje, ker pacienti... ne vem no, razen pri kakem lepotnem kirurgu pacenti v čakalnici ne zgledajo ravno dobro, kaj šele tako kot ti tvoji dihjemajoči...

    Uživaj!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mravljica::little ant...tud moji pacineti dokler jih ne popedenem ne zgledajo dobro, taki nezbrušeni, nepolakirani, nenamontirani so kr neki...niti ne zgleda da bo iz nih kaj uporabnega...
    Pol pa, ko jih u roke vzamem, eni ratajo waw...eni pa grejo nazaj u čakalnico...hahaha...hvala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepo!!! Komaj čakam že delavnico, ko me bo pa učila takšna profesionalka ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. No te tvoje paciente bi pa kar posvojila k so tko letpi

    OdgovoriIzbriši
  5. A sem jaz že videla te tvoje paciente?:):):):) Dej drugič mi to mal pokaži, da ti čakalne vrste zmanjšam:):):):)

    OdgovoriIzbriši
  6. Andreja...hvala!

    Ana...hmmm kdaj?...na ktero prideš?...drgač, pa hvala!... in se kmal vidmo!

    Kreal...jah zdej bi ne:P, prej k so pa u škatli ležal ste jih pa sam slinle in premetevale :P :))))

    Alenka...si, si...vse si preslinla :P

    OdgovoriIzbriši
  7. jaz se pa javim za v vrsto stat... da bom pol tokle fajn spolirana, svetleča, glih prov zmontirana - skratka, prštimana, da se kakmu fejst okol vratu obesim :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ti tvoji pacienti pa dobro izgledajo, prav nič jim ne manjka :-) Si jih pa dobro dodelala v verižice, saj ne vem katero bi si izbrala :-))))

    OdgovoriIzbriši
  9. Mojca-mka...hahahahaha...ti se kr u čakalnico used...si me nasmejala do solz...hvala ti!

    Vladuška...ja, zdej jim res ne manjka nič več, prej so bli pa le čakajoči delčki...hvala :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Ana...aha tropski sadež :P, zdej pa vem kam te dat...se vidva!

    OdgovoriIzbriši
  11. :D tako je :D Komaj čakam! ;)

    OdgovoriIzbriši