nedelja, 9. maj 2010

Dvorjana...tako posebna...tako moja!

Enkrat sem že omenjala, da na Kraškem robu telele naše male deželice obstaja prav poseben košček sveta...poseben v vsem!!!

V tem, da se tam enkrat na leto zberemo posebne duše, ki smo si blizu...da tam vsakič do skrajnosti razvajajo moje brbončice...da se tam počutim toplo, tudi kadar me zebe...in da mi tam vsako leto uspe nabrat materiala za več jajc :)

Dvorjana Doris in Srečo sta že 5 let zaporedoma izvrstna gostitelja. Tako sta posebna, drugačna, topla, unikatna...kot je njun košček vasi.


Pri njima vremenska napoved ni pomembna...čas nima nikakršnega merila...estetika pa ima dimenzije, ki jih težko najdeš kjer drugje.

Komentar ene od duš, da je na wc-ju s spuščenimi hlačami pozabila zakaj je prišla notri, pove vse...res, kamorkoli pogledaš lahko opaziš male detajle...drobtinice, ki se združijo v unikatno celoto in ti na vsakem koraku, ob vsakem pogledu hranjio dušo.

Ko Srečo zavpije: "Manđa!" pa od veselja poskoči tudi vsaka brbončica posebaj. Iz "brenarskega" kota so tudi najbolj navadni čevapčiči vse prej kot navadni...imajo svoj žmoht, poseben okus...tak, ki kliče po Šeeeeeeee!

Rada se vračam in hvaležno hranim spomine, na te posebene trenutke bližine!

3 komentarji:

  1. To si pa tako lepo napisala in vse, ampak prav vse je res!!!!!!
    Kar se pa WC tiče, dobro, da sem bila prej opozorjena in sem rajši dolgo na školjki sedela, pa skoraj me je krč v vrat prijel:):):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Res si lepo napisala. Čisto vse je res. Do zadnje pikice.

    Atenka

    OdgovoriIzbriši
  3. Alenka in Atenka...sta me tko pohvalile, da mi še s špehovko ni blo treba nč grozit...hahahaha...hvala!

    OdgovoriIzbriši