četrtek, 22. avgust 2013

Končno...

...ena, skoraj leto dni čakajoča osnova, je podelana...počasi pa mi le gre praznjenje zalog, zeloooooo počasi sicer, ampak gre :P



Takole zgledajo te moje zaloge. Nekatere osnove tu vmes bodo kmalu dobile zgodovinsko vrednost, verjetno ravno zaradi tega nikakor ne najdejo pot do designa, kjer bi jih uporabila...nekatere pa mi niso več všeč in čakam, da mi ponovno bodo :P


Imate tudi ve kje škatlo čakajočih?

4 komentarji:

  1. Tvoji izdelki res vedno znova navdusijo. Prekrasen komplet. Jaz na ta nacin zbiram ozadja za cestitke, ki sem jih ustvarila, pa mi niso ustrezala ali pa mi niso bila vsec in prav tako cakajo dan, da mi bodo :)) ampak jaz vidim v tej tvoji skatli par krasnih obeskov.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne, nimam škatel, Klavdija... Samo dve omari. Ena je včasih služila za garderobno, druga je ekstremnih mer in je zaradi nje okrnjen pogled skozi okno.

    Spet si kovala fantazijo. V večih pomenih te besede ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. krasen nakit, vidim pa, da bo iz zalog še nastalo nekaj dih jamjočih!!

    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  4. Izreden finiš dolge proge :))) . Čudovito si zaključila izdelek in v tisti škatli jih je še kar nekaj, ki bodo zagotovo perfektni, enkrat, a ne.

    OdgovoriIzbriši