ponedeljek, 21. november 2011

Vsakič ko mi "misija nemogoče"...

...uspe, sem vesela ko radio :P
No, ne ozirajmo se na dejstvo da si "misije" vsakič sproduciram kar sama...da vsakič čakam na zadnji trenutek, na tisti skrajni čas, ko RES moram nekaj dokončat, ko se moram držati časovnega roka :(

Tudi tokrat je bilo tako...prijavila sem se, ker je Mravljica naredila objavo o swapu še ravno pravi čas za prijavo...in potem sem še vsa navdušena naredila par skic...in čez kako uro na vse skupaj pozabila :P

Ko me je včeraj zvečer opomnil opomnik, me je skoraj zadela kap. Piiiiiiišuka! Vse kar sem imela, je bilo par skic...in upanje, da mi bo ratalo čez noč narest 20 komadov malih za inč velikih polymer ploščic. To pa ja ni tak problem, ne?

Ja pa je!...če si jest, je to velik problem saj je sila težko na 2,5 x 2,5cm spravit vse kar sta si moji 2tasivi umislili. Da ne omenim, kako lušno je rezat take male ploščice...grrrrrrrr

Da vam bo vsaj malo jasno o čem klafedram...še slikica zelo od blizu, zelo mičkenega delčka ... ;-)



Zaradi celega procesa, ki sem ga morala ponoči na hitro dojet...zaradi vseh ovir, ki so se pojavile med delom, sem toliko bolj vesela in zadovoljna, da je paket končno na pošti :)


In ker sem si vedno želela poslat tak postaran, z špago zavezan mali paketek...sem seveda izkoristila priliko še za to ;-)




Tako...sedaj pa moram le še čičat in čakat, da dobim koščke ostalih udeleženk...če se kaj poznam, mi bo to še najtežji del swapa :P


3 komentarji:

  1. Paket izgleda prav vabljivo, detajl ploščice prav tako. Upam, da bo na ogled tudi celota :)
    LP

    OdgovoriIzbriši
  2. xajA...oja, ko bom dobila male cukre od vseh, se bom itak spet važla :)))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Hmmm, le kakšni celi?! Me ima firbec...

    OdgovoriIzbriši