ponedeljek, 28. november 2011

Papirnati božični okraski...

...so sicer super, ampak preveč občutljivi za shranjevanje...zato so nastale tele male smrečice iz Kato polymer claya :)


Res ga vsak dan bolj obožujem! Enostavno je fantastičen, saj takih malih, elegantno tankih, pa kljub temu zelo trdih smrečic iz Fima nebi mogla narest! No ni čisto res...lahko bi jih, ampak bi bile le za gledat in nič šlatat :P






Med iskanjem moje najljubše TH štampiljke (ki je ni :( NIKJEEEEEEEER!  ), sem našla že lansko leto narejene čestitke...boh ve, kaj so počele v škatli????
...po drugi strani mi je pa fajn, ker jih letos tudi začela še nisem delati...pa jih imam že malo zalogico :))))
Seveda so vmes tudi moja različica tako znanih "bunikic"...pa nočne zasnežene pokrajine, čestitke ki so bile narejene za Unikat...skratka na kupček sem zložila vse, ker imam ...in jih je ravno prav za letošnji lažji začetek :P






Več slik najdete na FBju, v enem od albumov mojega kota ;-)


8 komentarjev:

  1. Lepe smrečice, nočne zasnežene pokrajine so noro lepe:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako kot Nataša sem se tudi jaz zagledala v smrečice in zasneženo pokrajino.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ojej, tele smrečice so hudo dobre.

    OdgovoriIzbriši
  4. smrečice iz fima so res vrhunske in kot praviš, dosti bolj uporabne kot tiste iz papirja!
    tudi voščilnice so krasne in komaj pričakujem letošnje,
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  5. Nataša...hvala!

    Vladuška...hvala tudi tebi ;-)

    Rina...hvala ti!

    Iris...hvala...ne vem kdaj bodo letošnje...me letos papir sploh ne mika kaj preveč:P

    OdgovoriIzbriši
  6. Smrečice bi bile lahko tudi krasni uhančki :)
    Tudi čestitke so lušne.
    LP

    OdgovoriIzbriši