nedelja, 12. junij 2011

Kje sem?

Je najbolj pogosto vprašanje zadnjih 2 mesecev.
Ja, za cela 2 meseca sem tukaj obmolknila.
Z razlogom?
Ja.
Vsega sem imela preveč...in vsakič ko sem se vsedla za tipkovnico, me je ogled obiskov te strani pojezil...mi na konice prstov naselil bes, ki izvira iz razočaranja....razočaranja nad seboj...ker toliko časa nisem dojela, da je gnoj pač gnoj.

Ja, tudi sedaj pišem tehle par vrstic absolutno predolgo...bom raje nehala :P

Raje vam pokažem par slikic končno sestavljene stare zaloge ;-)







11 komentarjev:

  1. Son unas cosas muy bonitas. Besos

    OdgovoriIzbriši
  2. Mª Reyes...Gracias por los cumplidos!

    OdgovoriIzbriši
  3. Fenomenalno. Vse je naravnost čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo, da si se oglasila in pokazala lepote!

    OdgovoriIzbriši
  5. Upam, da si v redu...
    Včasih potrebujemo odklop, da pridemo spet nazaj k sebi.
    Lep, ustvarjalen in prijeten teden ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  6. Cebelica...hvaaaaaala!

    Alenka...ma ja, sej se ne morem večno trmart :P

    Creatissimo...ja, ja seveda sem vredu:)Pač sprijaznit sem se morala, da sem in tja v življenju srečam tudi kak kup gnoja...kar večnemu optimistu ni lahko. Je pa fajn, ko ugotoviš, da znaš tudi stopit čez...in da je še vedno lušno bit naivni optimist ;-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobro da si spet z nami. Lepo je znova občudovati tvoje izdelke.

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobrodošla spet na sceni ;) Saj bo, če še mal pojamraš je prec bolje, ne v sebi držat. Pa saj veš, da se vsak kupček gnoja enkrat razdiši, če ti še malo veter pomaga, še toliko bolje. Zato smo tukaj, da bomo pihale v drugo smer, ni vrag, da bomo odpihnile neprijetne vonjave, pa bo kmalu zadišalo po vrtnicah ;)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Kompletek na tretji slikci je zakon! A se v kratkem obeta kak izziv?

    OdgovoriIzbriši
  10. O poglej jo poglej, lepo da si spet z nami :)
    No pa sej sama tud nisem kej bolša :s

    Lubca, sej veš, prej ko stopiš čez kup gnoja in greš naprej, prej je za tabo :) tako, da si nikar s tem ne beli glave, ni vredno :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Vladuška...hvala!

    Neža...pa sej na FB-ju sm migala...sam tuki me je pa malo minevalo...ampak je zdej boljš, sej veš...samo da začneš pa gre ;-) Hvala za vetrc!

    Xsaja...bi bil že čas, a? Ja samo ko nebi bil Fimos sedaj na poletje tako pocast...mogoče bi se pa lahko šle za premembo kaj drugega...bom premislila ;-)

    Sandrca...vem, vem...sem se odločila da ji pač 140€ kolikor mi je še dolžna doniram. Nej ima revca...ker sem delala tam, vem koliko je prometa in kolk je najemnina. Itak sem socialna duša...mogoče si bo pa kako terapijo lažje privoščila, ker untamgor ve kako zelo jo njena glava rabi...:P

    OdgovoriIzbriši