nedelja, 20. marec 2011

Sončen dan...

...poln barv, veselja, navdušenja, topline, zdovoljstva, optimizma...fajn, res mi je fajn danes!
Danes sem celo prepričana, da zmorem in da bom vse iz dolgega spiska postorila do četrtka :P...danes me ne more nihče spravit na tla, ker sem visoko nad vsem in vsemi...skoraj pri luni :P

Tudi tele slikce vaših lušnih otroških Stekleničk upanja so del današnjega lepega dne!



Barbi





Suzi



Sanza

Verica











NovaTanja



36 jih je že prijavljenih na izziv! In to kako leeeeeeeeeepih...bravo punce, BRAVO!
Se pa nehote sprašujem:"Jih bo letos sodelovalo manj kot lani?"
Danes sem prepričana, da vas bo več...da bo narejenih več otroških Stekleničk upanja kot lani :)
...a ne, da jih bo?


5 komentarjev:

  1. joooooj kok lepa zbirka . kjut ..meni najljubši sta tisti zeleni z enim očeosma .. ZAKON ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepe stekleničke!Bravo za vse sodelujoče in zate na luni, ker organiziraš take izzive.
    Mogoče mi bo uspelo....upam:)

    OdgovoriIzbriši
  3. super, enkratne so. in verjamem, da jih bo dovolj.
    res so fajne. kar ne morem se odločit za favoritko. vse so taprave :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Absolutno da jih bo in so že oddane☺

    OdgovoriIzbriši
  5. These are all so wonderful and amazing!
    Well done all of you!!

    OdgovoriIzbriši