torek, 16. marec 2010

Otroške Stekleničke upanja ki ste jih naredili za Izziv!

Tako...čas je...
....da se izziv zaključi...
...da se vam še enkrat zahvalim v imenu vseh otročkov, ki jih bodo vaše Stekleničke upanja spremljale in jih bodrile med zdravljenjem.

Zelo veselijo pa me tudi naslednja dejstva:
-narejenih je 190 Stekleničk upanja
-sodelovalo vas je 33 ustvarjalk, Nikola in še nekaj otrok
-večino vaših Stekleničk upanja sem že prejela pred iztekom 1 roka, kar je nadvse pohvalno!
-zaradi Stekleničk upanja, je med nami še par na novo zasvojenih Fimoholičark
-komaj čakam konec meseca, ko jih bomo delili otrokom na Pediatriji...

...in ko bom spet lahko razpisala nov izziv:P




Vsaka prijavljena Steklenička upanja ima svojo dušo, vsaki se vidi da je narejena s srcem...in zato sem vsem in vsaki posebaj še posebaj hvaležna!


Sedaj bom pridno čakala še na preostale vaše pakete, na osebne dostave in poiskala še vse ostale "poštarske" načine...tako da do 19.3. pridem res do vseh vaših 190 Stekleničk upanja.





Seveda pa ta izziv niti pod razno ni bil navaden izziv...zato si zasluži da je tudi žrebanje vse kaj drugega, kot nekaj čisto običajnega. ;)))
Ker je 19.3. petek...in ker je vsak petek, ki je povezan s Stekleničkami upanja dober razlog za sladko tradicijo (ki se ji reče Nutelina torta z bananami in Breskovim vinom)....vas vabim na javno žrebanje.:P


Torej...vse tiste udeleženke izziva, ki imate ta petek čas...ste vabljene, da se mi/nam pridružite...poklepetate v živo, spoznate nove ustvarjalke in iz prve vrste spremljate žrebanje:)))

Dobimo se v petek, 19.3. ob 19h v Abecedarijum-u (gostilnica na Ribjem trgu v Ljubljani, zraven Zlate ribice) !

PS: Udeležba ni obvezna...jo pa toplo priporočam!

6 komentarjev:

  1. Teya...sporočam, da sta tvoji Steklenički upanja brez poškodb prenesli našo Pošto...full sta kjut!

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse stekleničke so res fenomenalne!!
    Če mi le uspe priti pravočasno, pridem. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Katka...upam, da ti uspe...pa da se spet vidmo.

    OdgovoriIzbriši
  4. No sem upala, da sta. Sem hotla dones že sporočilo ti napisat, če sta prispeli tako, da sem zelo vesela, da si jih dobila. Upam, da jih bosta vesela tudi tisti dva otroka, ki jih bosta dobila.
    V petek me žal ne bo, tiste, ki pa greste se pa lepo imejte :):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tko, odločitev je padla, Gumbek, Ninsi in moja malenkost pridemo :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Teya...sigurno bosta tvoji 2 kot vse ostale Stekleničke upanja, privabili žarke sreče in nasmeh veselja na obražčke malih bolnikov! Škoda za danes...se vidimo ob kaki drugi priliki!

    Sanza...in ostali dve Dolenjki(tuki je un k vas objema!)...superca!...komi čakam da se viiiiiiiidmooooooooooo!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši