četrtek, 9. december 2010

Veseli december...9.12.

Ponovno je pred nami nov, svež...malo topel in moker decemberski dan ;-)

...prvo pa naj povem kdo je dobitnica tegale simpatičnega lepotca:


Udeležba je bila žal majhna :(...zato nisem imela veliko dela z pisanjem listkov...zato pa toliko bolj hvala vam 4im, da ste se igrale!
Vsaj nekaj linkov je z vašo pomočjo včeraj našlo kak par oči in upam, da tudi kako toplo srce ;-)
Še filmček žrebanja :P
...(žal mi nekaj nagaja čurunalnik zato bom filmček dodala kasneje :(... )

In že je tukaj nova igrica :P

Današnja naloga:
1.V spodnjem videu boste našli voditelje Radia 1...meni je pesmica lušna (čeprav je lanskoletna :P)...vaša naloga pa je, da mi na moj mail napišete vse voditelje, ki so v videu poimenovani ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=sMY5HXuDUpU

2.Tukaj (ali na FB strani) v komentarje se pofočkajte in dodajte še link do božične pesmi, ki se v tem predbožičnem času, vam podi med levim in desnim ušesom :P

Lep dan vsem :)



PS: Za vse nagradne igrice v mojem Veselem decembru vedno, poleg vseh ostalih, veljajo tudi  ta 3 osnovna pravila:

1. Če želite sodelovati v žrebu, morate biti spremljevalec mojih strani (tukaj ali na FB-ju)

2.Vsakič, ko v kaki igrici iz mojega bloga sodelujete,  to objavite na svojem blogu (ali zidu Fb-ju) in link do objave pripnite v komentarje

3.Za igranje imate 24ur -glej čas objave...(razen če kako pravilo določa kako drugače, kot je bilo recimo 6.12.)

9 komentarjev:

  1. jao bože, idej ti pa res ne zmanjka:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Petra...hehehe, al smo šele 9....zdej še gre :P...ampak imam občutek, da bolj ko bomo proti koncu meseca, bolj na tanko bom piskala :))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Evo jest se grem tut!
    Urla

    OdgovoriIzbriši
  4. Sodelujem. Pesmice se pa nobene take ne spomnim:)

    OdgovoriIzbriši
  5. http://www.youtube.com/watch?v=dBfEGETyGjs

    A sem tole pozabila? Se mislila, da moram objaviti link na mojem blogu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Oooo, a sem jaz izžrebana za Bobija? Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  7. Urla...sm dubla mail,si v bobnu ;-)

    Nuša...tud tvoj mail je vredu :)...link do pesmce je pa en del naloge, tko da le daj, če hočeš bit na listku za žreb ;-)

    Namo vem, dubla tvoj mail ...pridna!

    Ankh...no pa si prokužila, katere linke (sm te zanalašč mal matrala :P)...jap, Bobi je tvoj! ;-)

    OdgovoriIzbriši