ponedeljek, 27. december 2010

Veseli december...27.12.

Kooooooončno mi je uspelo...

....naložit filmček (nagrajenki čestitam, njen naslov pa pričakujem na moj mail)


...poslikat nagradico: malega snežaka ...




...in naumit pravila za novo igrico :P



Pravila:

Vsa pravila in napotke za tokratno nalogo najdete tukaj: Klavdija's corner

4 komentarji:

  1. No jaz se pa ne znam označit na sliki.Pa drugič:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Alenka...kuko neeeeee:(
    NAVODILA:P
    -pod sliko imaš na desni neki napisan...glej: Označi to sliko...klikni
    -pokaže se ti okvir na katerem piše: "Za označevanje oseb na fotografiji klikni na njihove obraze."...ker na sliki ni obrazov, klikni na prstan nekam kjer je še prostor ;-)
    -ko klikneš se ti odpre okno kjer piše: "Vpišite ime ali oznako osebe."...v okenček napišeš ime tvojega FB profila
    - ko to narediš potrdiš...in na oknčku ti napiše da je bila tvoja oznaka shranjena

    To je to...simpl ko pasulj :P

    OdgovoriIzbriši
  3. No, samo toliko da povem, da sem se tudi jaz pofočkala na prstanu. :)))

    OdgovoriIzbriši