sreda, 23. september 2009

Ustvarjalna prčkalnica No2

Prejšnji četrtek smo se zopet dobile...tokrat kar pri meni, u moji posprauljeni kuhni.
Je kar trajalo, da sem kuhinjo spravila v meje normale in zdaj mi je kar problem ustrečt moji trmi-principu in vsakič pospravljat za seboj. Baje je to tako kot z tekom...ko se enkrat navadiš, ti pride v kri...baje :P

Skratka...mele smo se tako kot vsakič do sedaj, ko smo se znašle skupaj na kupu...SUPERFAJNDBESTIČNO!
Ni manjkalo ne bentenja nad Fimom, ne mojega muzanja ob njihovem občudovanju mojega fleta, ne smeha med predstavo našga Nerota...skratka fajn je blo, točno tako kot sem hotela, da ta naša srečanja zgledajo.
Sproščeno, poučo in z okusom po Še.

Uspela sem jim razložit osnove in moram prznat, da majo telele moje šolarke res zlata tačke...jim je šlo super od rok! Vse...od kalupov, do patiniranja osnove, pa delanje hrbta in končnega finiša...punce razturajo u nulo!

Na njihovo željo smo delale takele obeske:



Kot smo se zmenile, je tudi tokrat domača naloga in namesto čebelce v dnevnik je talele nagradica. Seveda je v stilu, ki smo se ga učile...in upam, da bo talele oblečen špeguček eni od udeleženk , lep spomin na prijetno druženje.


Tolele pa so slikice domačih nalog:


Didi (tokrat zanalašč prva:P)




Škrga





Jesenski list (Čarobna hišica)




Aknela69 (Alenka)




Grejana




Namo

Mily

Žreb je določil!..................taaaadaaaam.................(fanfare)...................
.............................(fanfare še kar trajajo)..................................................
.......................................................................................................................
..................................................................................................
Jesenski list (Čarobna hišica).
Čestitam!

9 komentarjev:

  1. Super se greste ve te delavnice!! :):) Vas je lepo gledat.

    OdgovoriIzbriši
  2. lepo ste tole prčkale in nastali so zavidljivo lepi izdelki.

    OdgovoriIzbriši
  3. NatashaMay...hvala...res se mamo fajn.

    Tiara...ja, luštn je prčkart z takimi super puncami

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite obeske ste ustvarile! Vsa čast učiteljici in učenkam! Pridne ste!

    OdgovoriIzbriši
  5. A tole je iz fima? Občudujem vas, jst sem skregana z njim do nadaljnega:D

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj, joj kolk se ene grebejo:):):), da bojo prve:):):):)Ampak, to so ta najbolj pridne;);)

    Ja res smo se mele fajn, vse do domače naloge, ane:):):)

    OdgovoriIzbriši
  7. Asyyka...skregana si?!?...a dej, kaj ti je pa naredu?...sej ne grize. Ti se kr lepo pobotej z njim, je tolk fajni.

    Alenka...:P:)))dej, dej...pr prejšnji domači nalogi si bla pa ti med prvimi...vsakič je tko, da je ena prva in ena zadnja:P

    OdgovoriIzbriši
  8. juhu, jaz sem z domačo nalogo kot v svojih časih...tik pred zdajci, ampak jo mam:):)

    OdgovoriIzbriši
  9. Petra...plidna si!...full je lušna!

    OdgovoriIzbriši