ponedeljek, 14. september 2009

Mična gospodična

...ko sem jo zagledala, so se mi zaiskrile očke...nisem vedela zakaj, samo vedela sem da jo rabim. Govora je o tejle gospodični.
Tanc hvala.
Ko sem jo poskusno odtisnila, sem takoj skapirala da ne bom mogla uporabljat le eno blazinico, saj je potem odtis tak monoton-skoraj moreč, ogromno ima namreč detaljev. Hotela sem ujeti zlato-olivne odtenke papirja na plašču telele tete. Tako sem se malo poigrala z flumastri, ki so namenjeni odtisovanju in z zlato perl barvico dobila željen efekt. Končno sem vsaj delno spravila v obtok zalogo, ki je še zaprta čakala od obiska Londona.
Kar nekaj materiala še leži in čaka. Ene izmed teh so bile tudi male beležkice, ki sem jih kupila v Vincenzi.
Seveda sem jih kupila le par, ker med vsakim nakupovanjem vedno "poslušam" nadležen glas moje vesti, ki se vedno sprašuje: "Kaj bom pa to rabila? Doma imam še cel kup neuporabljenih materialov! itd"
Zdaj vem, kako jih bom porabila in če bi si kupila kako več, nebi bilo nič narobe...grrr.
Tole spodnjo pa sem že pred časom naredila za Unikat...včeraj pa sem ji le dodala rožico in jo še malo doterala.


11 komentarjev:

  1. Fajn zgledata obe, pa čeprav spodnjo samo pod kiklo vidmo :)) bo treba na Unikat počakat, a ne :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Neki me hecajo komentarji- ne gre. Upam, da zdaj bo:):)
    Gospodična je fejst mična!Ti pa v Unikatu totalno rasturaš:):) Bravo- vsa čast!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja Vsake toliko čase zasledimo kakšno tvojo skrivnost v Unikatu... Ma me jezi, ker ko jaz probavam ni nikoli tako lepo:D

    OdgovoriIzbriši
  4. wauuu...
    gospodična je za imeti jo doma,beležka pa tud za dol past,sam bi blo še bolš če bi še kako slikco od spredaj prlepla :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Hudo dobro res.Sej beleško odspred sem pa na otoku vidla.:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prva gospodične je pa res v nori barvni kombinaciji. Lepo si jo poštimala.

    OdgovoriIzbriši
  7. Sonja...sem drugačno slikco dala na Otok, men je bla ta "pokiklo" prou cort, zato je tle:P

    Alenka...hvala!...ni fer, da maš ti že Unikat, jest ga pa še kar čakam

    Asyyka...hvala, da si me opazila u reviji...sej veš: vaja, vaja, vaja...pa bo

    Aleksandra...ja hvala no. Men je zanimivo samo to, da mi je uspelo že na štempilki sčarat skoraj dokončen izgled plašča. Una tadruga pa res ni nč posebnega...je pa slika na Otoku:P

    Namo...hvala.

    Tiara...hvala, sem se trudla in je ratalu:P

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno je to! Sem včeraj dobila Unikat in sem se že slinla po tej tehniki. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. NatashaMay...hvaa.To je tud not, jest namreč Unikata še nimam...(:...pol bom pa lahko še kak izdelek pokazala:))))

    OdgovoriIzbriši
  10. hmm...sem pogledala na otok...luštna zadevca :-))
    ugotavlam,da morm v knjižnico po unikat :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Aleksandra...na sliki je rožca veliko bolj živo zelena kot v resnici...jest hodm pa u nabiralnik gledat:P

    OdgovoriIzbriši