nedelja, 13. november 2011

Še ena!

Še ena Sobota z veliko začetnico, še ena ki diši po še!
Še ena super delavnica krasnih ustvarjalk, prečudovitih izdelkov in čisto posebnega razvajanja...imele smo namreč SUPER domačo torto od Nataše, res dobro! in jo z vsako brbončico na jeziku močno priporočam!
Lušno je bilo...vse, vse kar nas je povezalo...tudi mnenja na račun nekaterih komentarjev v prejšnji temi, hecanje...koneckoncev tudi samo cmokanje in vzdihovanje ob uživanju sladke čarovnije, je bilo fajn...res, fajn...hvala punce! :)
Tudi tokratni, sicer kratek čvek z Metuljčico je imel svoj poseben čar, toplino (čeprav smo se vse tresle od mraza:P)...vse je blo na izi, brez hitenja, norenja...počasi in umirjeno.

Večerni del sobote, pa se je iztekel nad pričakovanimi pričakovanji!
Še predno sem oddala kufer, sem bila deležna cele palete čustev iz odra, ob oddaji pa se je Kufr odprl in spet sem videla njegovo srce, ter del moje duše, ki prebiva v njem...in za spremembo od zadnjih parih, se naslednjega srečanja res samo veselim.
Seveda pod pogojem, da Kufer tokrat upošteva vse 4. točke :))))

Ob takih sobotah, si ne morem kaj, da se na kometarje z podpisom Anonimni, le cinično nasmehnem...in se zaderem: "Naslednji!"

Če je v vas vsaj malo šansona, če so vam blizu vztrajnost, nepopustljivost in vas zanima kako Jure Ivanušič doživlja Brela...potem ne zamudite predstave Srce v kovčku! http://www.srcevkovcku.com/predstava.php

Pa še žlička za poskušino...samo toliko, da zaznate okus:



3 komentarji:

  1. Lepo je brati, da si se imela tako lepo, praktično popolno. Delavnice so, kot sem napisala že pri Hrandici, res prava ustvarjalna bomba in ti sigurno odlična učiteljica, v to sploh ne dvomim. Učenke so navdušene, tako da oporekat ne moreš :)) Uživaj tudi v tednu. 'Anonimni' ;)))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Hojla, seveda sem priletela na tvoj blog. Se mi zdi da imam zadnje čase res krila, da sem lahko malo tu in malo tam, ampak se da, z dobro voljo in pozitivno energijo. In včasih je manj lahko tudi več. Tole sem hotela prebrati, da si se imela lepo. Privoščim ti, dobro in samo dobro, saj veš, jaz v ljudeh vidim in ponavadi ravno zato najdem tisto dobro.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vladuška...hvala! Še vedno se znam vprašat zakaj imam tako poseben privilegij, da so mi v naročje položeni tudi taki dnevi in noči.Bom, obljubim!:P

    Metuljčica...lepo, da ti znese letat in kljub vsemu obletaš pvse kar hočeš.Ja, imela sem se oh in ah, z vsemi ostalimi medmeti :P...hvala ti, tudi jaz ti privoščim vse lepo! ;-)

    OdgovoriIzbriši