petek, 18. november 2011

Ko se na obzorju slutijo...

...prijetne spremembe, ko diši po svežih avaturah, ko se čutijo drugačni časi...začutiš toplino, tam nekje globoko, znotraj sebe.

Ja, definitivno se kolesje mojega univerzuma vrti...kotali se v smer, kjer sem od nekdaj želela biti...v objem vsega kar sem želela čutiti, doživeti in spoznati...fajn je!
Fajn je, ko dobiš mail v katerem so tako lepe novice iz tujine...
...fajn je ko ti povejo da SI del nečesa večjega, sploh če si prepričan da si premajhnen...
...fajn je, ko ugotoviš da si jim pomemben...
...fajn je, da veš da to vejo...
...fajn je ko se zaveš, da ti Veseli december sredi novembra neizmerno paše :)))

in fajn je, ko zveš da bo končno tudi na tvojem področju konkurenca, ki ji tako sploh lahko rečeš :)

Fajn je:  Izdelovalnica malih umetnin

Vse dobro vam želim punce!




Ja, fajn je! Včasih je res fajn bit v moji koži!




Edino kar mi ni fajn je moja neučakanost...ni mi fajn, da moji 2celici ne zaznata megle, mraza in zime ki prihaja...ni mi fajn, da mi sredi sivine tako lepo diši pomlad... itak :))))

5 komentarjev:

  1. Fajn je brati, da ti je tako fajn :))) Ti privoščim. Meni je trenutno tudi zelo fajn in bi lahko zdajle na primer čisto spila en deci dobrega rujnega s teboj in kako rekla, bi bilo fajn :) Uživaj in zdi se mi res super, da si del nečesa večjega in da si pomembna. Tvoje delo je itak nekaj zelo posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vladuška...kolk maš prav, res bi pasalo kako rečt (te obvestim ko bom v KGBju naslednjič) ...drgač, pa mi je pomembno da sem pomembna za nekatere-za tiste taprave,za ostale pa itak veš kako je: manj ko si pomemben, manj imaš možnosti za foušijo ;-) Hvala ti!

    Hrandica...hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super, da ti je fajn in najlepša hvala za lepe želje! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Roberta...ni kaj, res mi je fajn...sigurno pridem na kako delavnico :D

    OdgovoriIzbriši