nedelja, 18. oktober 2009

Ustvarjalna prčkalnica No4

Jap...spet.:P
Spet, smo se dobile in se lulale od smeha.

Tokratno delavnico so zaznamovala zelo globoka in pomambna spoznanja:

-ni vse kar je podobno čokoladi za v usta :))))
-da včasih tud keri kaj in kdaj ne pride :)))
-da je važn če je vlažn in važn je da je glaaaaaaaaaadkooooooooooo:)))
...pa še kaj, ki lih ni za javnost:)))))))

Tokrat smo se spopadle z Mokume gane.

Naša fotoreporterka (ki ima vedno polne baterije:))) Kreal je tkolele dokumentirala dogajanje:




Prevaljala sem tolk transparentnega Fima naenkrat, k ga še u življenju nisem...kdo mi je pa kriv, če moja mašina ne trga na najnižji debelosti...pa tud mal hitrej je šlo na tak način vse skupaj (itak da ja, hahahaha)

Na koncu smo spečene delčke tudi pobrusile in ugotavljale, kolk je vse glaaaaadkooo...:)))

Tolele je nagradica za tokratno domačo nalogo:




Nagradico je tokrat dobila Namo...ČESTITAM!


Tokrat so moje pridne punce dobile malo drugačno nalogo. Tokrat njihove naloge ne bodo ostale njim, ampak se bodo spomladi skupaj z ostalimi Stekleničkami upanja razdelile onkološkim bolnikom po Sloveniji. Več o akciji si lahko preberete tukaj:http://steklenickeupanjaslovenija.blogspot.com/
Tkolele so se tokrat potrudile moje zlate tačke:


Škrga



Jesenski list



Kreal



Aknela69




Lili




Namo:




Tanc




Didi:


Ni komentarjev:

Objavite komentar