torek, 6. oktober 2009

Moja Mlečna cesta...

...je poseben svet, poseben skupek nebesenih teles, ki poplesvajo v preteklost, sedanjost in prihodnost.
V mojem osončju sta 2 sonca, vsako me greje in pogreje na svoj način. Ta dva sta smisel mojega obstoja, vedno in vsakič.



V moji Mlečni cesti je ogromno samosvojih galaksij, ogromno kometov in zvezd. Nekateri so mi bližje, druge malo dlje...nekatere žarijo intenzivno, druge počasi ugašajo.... Gravaitacija je enkrat močna, drugič šibka...pa vendar je, obstaja in nas vleče skupaj.
Ja, spet smo se dobile...in spet je bla ena čudovita sobota.
Cel dan, pa tudi pol noči.
...lavanda in rožmarin je prfektna kombinacija za trajen spomin...:)))



Včasih, tako kot tehle par preteklih dni...se med igranjem zavem, da si poustvarjam svoj svet.



Tam kjer je ni iščem globino in tam kjer je, je niti ne zaznam.



No v tehle kosih bodočega nakita...je kar nekaj globine, všeč pa so mi tudi nastale brazgotine-razpoke.



13 komentarjev:

  1. Tvoja galaksija je čarobna in lepa. Sledi ji, saj te vodi po čarobni poti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepi izdelki,lepo napisano,lepo je gdaj pa gdaj iti s teboj delček poti:)))).

    OdgovoriIzbriši
  3. Lili...al se je tolk lušn sprehajat po že prehojenih poteh in na novo odkrivat toplo vodo...dobrodošla na vsak sprehod:P

    OdgovoriIzbriši
  4. Nikoli ne bom razumela, kako ti uspe fimo maso spremeniti v tako naravni material in posledično v božanske kose nakita!

    OdgovoriIzbriši
  5. Aaaah, kako lepo. Ma, kaj, ko ne morem napisati svojega vzdiha, ko sem zagledala predzadnjo slikco. Ena taka lepa srnica, izgubljena v gozdu. Upam, da bo našla pot v pravo zavetje ;)

    Je prav fajn prebirati tvoje besede, ko jih stkeš v rahlo pravljično pripoved, že na Netlogu sem z zanimanjem sledila tvojim objavam. Pa če sem ena izmed drobnih zvezdic v tvoji Mlečni cesti, je tudi fajn občutek.

    Rožmarin in lavanda ... na ponočnem zraku prav posebej dišita ... hvala še enkrat ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sem ostala brez besed,veseli pa me da se kdaj pa kdaj tud jest sprehajam s tabo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Pišuka , kaj čem reč, hočem tud jaz tvojo mlečno cesto opazovat, saj lahko samo od daleč, ko je pa tko lepa!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Marija-Marička...tud jest ne vem kako, vem samo da sem vesela, vsake tople vode posebaj.

    Neža-Nenika...:))) šele sedaj sem opazila srnico, dobr da si mi jo pokazala...jap si, ena od zvezd namreč. Za polnočni izlet v Izoli, pa ni za kaj...če bo treba, gremo še kdaj.

    Namo...itak!...al so ti naši sprehodi tolk fajn, da se jih vsakič posebaj veselim

    Alenka...od daleč je lih ne moreš...si preblizu, da bi lahko opazovala le od daleč:P

    OdgovoriIzbriši
  9. Te globine so res globoke. Prekrasen nakit in vidim, da ti je v veselje se sprehajati po mlečni cesti. :)Ni boljšega.

    OdgovoriIzbriši
  10. NatashaMay...ja itak da ni boljšga, kot mlečna cesta!

    OdgovoriIzbriši
  11. Alko inki??? Tolee?? sem že gledala in študirala, kako si delala luknjice, pa izboklinice, pa vzorčke, pa mrežce..tok simpl že ne more bit, ker ti pa ja vedno kaj novega pogruntaš :) In izzivaš, da tudi ostale iščemo naprej, poskušamo več.. Lepi izdelki bodo, ko tole dokončaš.

    OdgovoriIzbriši
  12. :P...sm napisala, da nisem delala čist tko kot ti :P...kar se pa gruntanja tiče, pa itak veš kaka sm: če se le da grem z glavo čez steno in tratim čas za odkrivanje tople vode:P

    OdgovoriIzbriši