ponedeljek, 10. junij 2013

Food for new thought

Kakšen...



...tip ustvarjalca ste? 
Imate rade pospravljeno in prazno delovno površino?
Jest moram imeti vse nastlano okoli sebe: "na dohvat ruke" bi se lahko reklo. 
Seveda moram imeti občasno v nulo pospravljeno mizo tud jest, saj bi na tako razmetani mizi bilo nemogoče imet delavnice:P ...Ampak proces ustvarjanja se po delavnici vedno začne z zlaganjem materiala na mizo...iz minute v minuto je manj prostora na njej in ponavadi se ustvarjalna noč konča na parih cm kjer lahko še delam :P
Očitno pogled na ves material, ki leži po mizi, spodbudi moji 2tasivi, da proces porajanja idej sploh steče.



Pa ve? 
Imete tudi ve problem ustvarjati ob prazni delovni površini? 
Na netu je veliko slik delovnih površin drugih ustvarjalk in kar nekako lažje mi je pri srcu, ko vidim raztur tudi pri drugih :P 
Sem pa opazila, da ima večina za delovno površino ponavadi tudi računalnik. Ga imate tudi ve? 
Jest si ne predstavljam, da bi morala na mizi imeti še prostor za to, pa tudi ne vem čemu bi ga imela. 
Če grem kaj pogledat, grem pač v računalniški kot...da bi pa delala ob gledanju kake slike ali tutoriala, pa je zame itak znanstvena fantastika...men to enostavno ne gre. 
 


3 komentarji:

  1. Jaz zelo rada zacnem na pospravljeni mizi, ampak kmalu je taksna kot opisujes sama in tudi jaz na koncu delam le na parih centimetrih :) Naceloma pa po koncanem delu pospravim. Racunalnik imam ponavadi v blizini, ker ga skoz kaj potrebujem, ampak da bi gledala in delala, ne to tudi meni ne gre. Nalozena miza je del ustvarjanja in definitivno tudi jaz moram imeti stvari na dohvatu ruke, drugace se mi zacnejo kar kravzljat mozgani. :) Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene pa pospravljena miza odbija, najbrž zato ker vem, da bom spet nekaj časa samo gor nosila in bom morala pol spet pospravjat:P...če je že vse gor mi velikokrat, ko grem samo mimo, padejo kaki koščki v uč in potem kar sami skupaj zletijo v ogrlico ali kaj drugega ;-)Sicer pa sem uvedla Prčkalnice ravno zaradi tega, da vsaj parkrat v tednu pospravim mizo...če bi blo po mojem bi imela itak ves material okol mene non-stop :))))
      Lepo bodi tudi ti!

      Izbriši
  2. Moja miza za ustvarjanje je ponavadi kar miza v jedilnici - ker sta tako zraven mene lahko tudi moja fanta...in posledično je ta - tavelika miza kaj kmalu napolnjena z raznimi ustvarjalnimi pripomočki (ker si moram vse potrebno že na začetku prinesti iz kabineta...
    Mizo v kabinetu pa uporabljam takrat kadar ustvarjam ko otroka že spita - to je pa bolj poredko, ker grem rada z njima spat...Ta miza je bolj špartanska - majhna, tako je kaj hitro polna vseh mojih potrebščin za ustvarjanje....
    Jaz polni mizi ne rečem razmetana miza, temveč ustvarjalni kaos... :P

    OdgovoriIzbriši