ponedeljek, 21. januar 2013

Črvi...

(na spodnji sliki, levo zgoraj)...so iz papirja našli pot do polymer claya...itak ne na najbolj enostaven način in verjetno so mi ravno zato še bolj všeč ;-)




14 komentarjev:

  1. ooo, takih črvov, pa ne bi preganjala!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Fajn vzorčič :) pa čeprav na bolj zakompliciran način :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tud meni je všeč ;-) Hvala ti!

      Izbriši
  3. uau kako lep vzorček in barve se zelo lepo prelivajo!!! LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Črve sem si do danes čisto drugače predstavljala :)
    Prelepo...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca a bejš,a res:P...hvala ti!

      Izbriši
  5. Všeč mi je globina in enkratna kombinacija barv!

    OdgovoriIzbriši
  6. Odgovori
    1. Nataša a ne da je kul...hvala ti!

      Izbriši