sobota, 31. december 2011


14 komentarjev:

  1. O kakšni simpatični snežaki. Tudi tebi in tvojim želim vesel Božič in vse dobro.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz ti želim lepe praznike in kmalu se vidimo
    snežaki so pa super in posrečeni

    OdgovoriIzbriši
  3. Vesele praznike tudi tebi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz tebi in tvojim želim lepe, vesele praznike!

    OdgovoriIzbriši
  5. Sila simpatični snežaki.
    Vse lepo in dobro!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kakšni frajerski snežaki. Zakon so. Čeprav sem zamudila, da ti zaželim lepe Božične praznike, pa ti zato želim uspešno, zelo ustvarjalno in zabavno leto.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vse dobro tudi tebi. Snežaki so super :)).

    OdgovoriIzbriši
  8. Idemo redom! :)
    Čestitke na svim uspjesima i poslovnim zadovoljstvima koje sam propustila komentirati.
    Želje da se kći što prije oporavi!
    A svima sretan Božić i sve najbolje u Novoj! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. oooo kak so šmeksi peksi.... Mah ker sem prepozna da ti voščim božička, ti želim uspešno kod dosedaj, da bo tvoje novo leto... polno novih izivov, lepih pohval in super domiselnih delavnic ,ki se jih bo zvrstilo v tvojem novem letu :)))

    OdgovoriIzbriši
  10. Se mi zdi, da ti je Kato dal veliko navdiha. SNežaki so super. Imajo tak vintage pridih. V novem letu ti želim čim manj fovšije in nagajanja in velike zaloge Kata!

    OdgovoriIzbriši
  11. Mojca-mka...;-) Kak je kuhanc v centru še zmeri ne vem :))))...mi ne znese pridt do tja :P Imej se točno tako, kot si želiš!

    Metuljčica...še vsako leto sem pošiljala taprave čestitke, tud letos so bile v planu...pa je na kuncu ratal tko, da je tale virtualna letošnji ves moj presežek :(, mah ja...baje bo drugo leto boljše :))))...uživaj!

    Kreal...jap, me se bomo itak u živo pocrkljale ;-)

    Tiara...hvala!

    Alenka...me se itak še izljubimo u četrtek :))))

    Helena...hvala, to so taki mali magnetki ;-)...hvala in uživaj!

    Vladuška...mah, nč nisi zamudila :P...letos je bilo res tko posebno leto zame, da me sploh ne čudi da so tud prazniki taki hecni, čisto nič podobni "moji" tradiciji :P ...ravno zato ker so posebni, ker so tako drugačni so res moji :))))...uživaj tudi ti!

    Petrovka...hvala ti! Uživaj!

    Janja...hvala za pohvalo snežakcov! Uživaj tudi ti!

    Tadeja...hvala, hvala za pohvale...dobre želje za hčerko in za lepe praznične želje! Upam, da uživaš tudi ti...in da tudi tebe čaka nepozabno leto!

    Nataša...hvala ti! Tudi jest upam, da se v prihajajočem letu določene stvari končno postavijo na svoje mesto, da uspem drugo leto obdržat obe moji tasivi pri življenju in da bosta še naprej polno zaposleni, da na moji poti ne bo več toliko polen in ovir...da bo moje leto, res MOJE v vseh pogledih:P

    Ankh...jap, je- maš prav...veliko stvari lahko sedaj počnem, ki jih prej nisem, ker se mi je zdelo škoda vlagat trud v nekaj, kar bo ob najmanjšem dotiku počilo...hvala ti za vse dobre želje, če se od vseh uresniči samo tazadnja, bom jest čist presrečna :)))))

    OdgovoriIzbriši
  12. Tudi jaz želim tebi in tvojim poli lepotcem lepo in mirno novo leto, še prej pa spočite praznike.♥

    OdgovoriIzbriši