ponedeljek, 5. september 2011

Nedelja z oznako

Danes je bila ena tistih nedelj, ki bo definitivno pristala na polici mojih spominov:

-zaradi nje-lavanda punce...
...saj je danes vse dišalo po sivki (in zarad zajetnega šopka še kar diši in diši)...
...danes je čas ob Ljubljanici zaradi klepeta minil tako hitro, kot še nikoli...in vesela sem da si imava še vedno veliko za povedat ;-)

-in nje , ki se je koooončno nehala potepat in sem zaradi vseh zadnjih novic vesela ko radijo...tolkzlofejstmočno, da komaj čakam čas najinga kufeta :)


-in zato ker sem danes končno zbrala ves pogum (ja, saj vemo da čas ni bil tista resnična ovira, ne :P) in poslala malo obsežnejši mail :P ...tak drugačen, poseben in prvi te vrste...kjer je en kup velikih slik, ki se celo veeeeeeeeeečnost nalagajo ;-)

-in zaradi tega ker sem med vsemi linki do mojih obiskovalcev...prejle našla tudi tegale : Google.si (klavdija kurent ideje za fimo)

Res si ne morem kaj, da mi nebi blo toplo tam nekje okoli mišice pod rebri ... :D


...ja, danes je bla definitivno fejstfajna nedelja! :P

3 komentarji: