torek, 30. november 2010

Pravijo...

...da prvega ne pozabiš nikoli.
No ja...očitno pri meni tudi to ne drži :(

Marsikaj takega, kar sem prvič doživela sem pozabila...ali pa se le medlo spominjam. Sicer nič ne rečem, nekaj je tudi takih, ki je fajn da sem jih :P...ampak meni je žal za vse tiste, ki bi bilo fino da nebi zdrsnili v pozabo.
Recimo ne spomnim se svojega prvega obiska v diskoteki Turist (čeprav se večino bedarij od tam še preveč dobro spomnim :D)...kmalu bo reunion X generacije in prav zanima me koliko obrazov bom po 20ih letih spet videla :P
Se pa spomnim prvega koncerta od Bajage...in če bodo zvezde prav naštimane, se bo temu spominu kmalu pridružil še eden ;-)

Med drugim sem se (že kak mesec nazaj) pozabila považit tudi s prvo individualno delavnico...na temo servetne/dekopage tehnike. Do mene je prišla sila precizna in sila natančna Tanja, ki je obvladala čopič in nanašala servetke brez vsake gubice-pohvalno RES!...luštn je blo in hitro je minilo. Ustvarila pa je tele lepote!




Sem se pa odločila, da zato današnji Individualni delavnici namenim svoj prostor, na polici spominov.
Zakaj?
Ker večina mojo "učenko" pozna, sicer na drugačen način in iz drugega zornega kota, saj je kar nekaj blogaric povezanih z njo in njenim imenom (zato ga niti ne bom napisala :P)
...in zato ker sem zelo počaščena in vesela, da mi je z udeležbo na moji delavnici izkazala zaupanje, da je v mojih izdelkih prepoznala znanje in se ga je bila pripravljena od mene naučit.
Ja sem, ponosna sem nase. Spet!
In danes spet orng in čist!

In hvala ti Alenka za nagrado!
...sem jo vesela, ampak igrala se je pa vseeno ne bom :P

2 komentarja:

  1. Prav je, da se ti tudi tole dogaja :) Verjetno se na tak način lahko veliko več odnese.. :) Lepi izdelki so nastali.

    OdgovoriIzbriši