četrtek, 23. september 2010

Novo šolsko leto...

...se je začelo tudi v moji kuhinji :)...jap, spet!

Če katero firbca lahko pogleda sem: Ustvarjalna Prčkalnica (za ogled linkov je potrebna prijava na forum Otok Zakladov)

Spet se bomo dobivale...tudi letos se bomo smejale, kofetkale, smejale in ja da ne pozabim, tudi čvekale...vmes prej in pol pa bomo tudi malo Fimale :))))...pa pacale, pa ustvarjale...predvsem pa se bomo mele fajn, tko kot se znamo met le me, Prčkarice :P


Orngfejstvelik sm vesela, da so čisto vse lanske prvarke brez popravnih izpitov in brez dodatnih inštrukcij, letos prestopile v višji letnik :D...in to kljub težkim zaključnim izpitom!...bravo punce!!!

Seveda isto želim tudi letošnjim prvarkam ;-)

Mogoče bo njim letos malo lažje, saj imajo lanske prvarke lahko za vzor...tako pri domačih nalogah, pri pridnem učenju, velikem napredku in neprestanem motiviranju mojih2tasivih...

Skratka...vesela sm, da je Prčkalnica tako lepo zaživela...in da je dobila v učnih načrtih predvideno in načrtovano obliko...da je postala tako prijetna oblika druženja :D



Četrtkarce, sredarce in prvarke...hvala...Klavdija ma vas rada!...čistorngfejstvelikinšemalveč :* !



PS: Pa je ktera letošnjim prvarkam že povedala, da morajo celo leto rumene rutke na glavi nosit?

PSPS-a: ...slike so izključno namenjene popestritvi te objave in z letošnjim učnim načrtom nimajo popolnoma nobene veze (če vrjameš :P)

PSPSPS-a:...da je prvi PS yoke, pa veste ne?...hahaha

9 komentarjev:

  1. Kakšen yoke???Zakaj pa meni niste lani povedale, da je to yoke. Pa vsak četrtek sem rutko peglala, pa tko:):):):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Am a si kej razmišljala drugače, da bi tole šolo prestavila tudi v kak drug kraj? Ene smo namreč toook fauš tistim, ki lahko hodijo :):) Potem se mormo pa zadevšne iz Unikata na pamet piflat

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala bogu da sem se rešila rumenga drekca:):):)
    Yoke imamo pa itak na vsaki delavnici in to v izobilju,ker če ga ni ,oz ga ne bi blo,bi blo z nami neki hudo narobe.:):):)

    OdgovoriIzbriši
  4. a tko da je yoke jaz sem si pa že izbrala kera bo dobila mojo rutico

    OdgovoriIzbriši
  5. Asyyka...žal imam samo eno kuhinjo in ta je v Ljubljani...sm pa že lani na Otoku pisala, da je vse stvar organizacije;-)...če vas je več ustvarjalk iz tvojega konca, če imate kak prostor...potem se lahko vse zmenmo;-)
    Oglasi se mi na mail in tam se lahko zmenva še za druge opcije :)

    Namo...a bejž, da ne boš pozabla plenice namontirat...talele prva prčkalnica na imet posledice :))))

    Kreal...hahahahaha

    OdgovoriIzbriši
  6. Very nice, your creations are realy originals !

    OdgovoriIzbriši
  7. koliko je pa cena

    OdgovoriIzbriši