sreda, 14. oktober 2009

Hmmmm...

...očitno se zelene še nisem otresla:P



...je pa taka mal bolj jesensko zelena...recmo :))))
Štos tehle knofov je, da so to ostanki zelene, transparentne in perl bele.
Ko so tako ležali na mizi mi živc ni dal mira in sem jih povaljala, sestavila in oblikovala . Nič posebnega niso izgledali, šele ko so bili pečeni, so pokazali svojo lepoto in z brušenjem svojo globino.
Hec...kako velikokrat se meni to dogaja.
Na vseh področjih.
Tam kjer najmanj pričakujem.
Tudi pri ljudeh.

12 komentarjev:

  1. krasno tole... res. da človek kar ne ve, katere globine so bolj impresivne. tiste pri ljudeh so sploh dobrodošle :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hm, ja in kako potem iz zelene, perl bele in transparentne namešaš rjave odtenke?

    To se lahko zgodi samo v tvoji prčkalnici, čarovnica ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Evo, vidiš, včasih nam globoke resnice potrjujejo tudi takšne ustvarjalne urice in izdelki, ki nastanejo.
    Lepa verižica!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tebe je bilo vedno super gledat, ko si pobirala ostanke z mize in iz njih delala najbolj noro dobre reči. Ostale pa se mučimo z navodili, zlaganjem.. :)
    Super barva je nastala..
    Ja, včasih se šele pod površjem skrivajo zakladki :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, res krasno izgleda to. Kot da bi barve jeseni ujel v kalup. Mogoče pa si ti ravno tista, ki znaš iz marsičesa in marsikoga izvleči dobro in lepo :-) Super!

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojca...vsaka inpresivnost je dobrodošla :P...hvala!

    Neža-Nenika...ja maš prav... na temistem kupčku ostankov so bile tud obrezline črne in temno rjave-ampak teh je blo res le za vzorec:P...čarovnica pa nisem, ne :P...hvala!

    Helena...je, mene je treba po glavi lopnit, da sploh kaj opazim:)))...hvala.

    Sonja...ja, res je...jest za delat po navodilih nisem...je pa tud res, da je potem iz naključij težko pogruntat navodila...pa se krog mojega ustvarjanja sklene :)))...hvala!

    Vladuška...mogoče bom kdaj tolk velka, da bom na svoja naključja res lahko tudi tako gledala....hvala!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja to se lahko samo tebi zgodi, ane tko po naključju rata takle lep nakit- super!!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Alenka...ne boš vrjela, ampak to se lahko tud teb zgodi...prav kmalu...že jutr:P

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito! Najbolj zanimivo je, ko pišeš, da ostanke "kar povaljaš", jih oblikuješ in dobiš tako čudovit nakit - vse tako na "izi"... jaz pa se mantram in mantram, na koncu pa mešanica postane osnova za kroglice, ki jih potem oblepim ... Sem tudi sama pomislila, da je čarovniško delo zraven, ampak če praviš, da nisi čarovnica, ti verjamem :p. Saj vem.... praksa, praksa, praksa. Si res fimo mojstrica!

    OdgovoriIzbriši
  10. Fenomenalno! Kot bonbončki so, bi jih kar pojedla. :) Si pa vztrajna, jaz bi jih v smeti vrgla že pred peko, in potem bi zamudila vse globine. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Kdor zna pač zna.

    Aja. A udi ljudi malo povaljaš, spečeš in pobrusiš ?

    OdgovoriIzbriši
  12. Marija-Marička...hvala!...ampak tulele je šlo res za ostanke ki so se na koncu pokazali kot lepi

    NatashaMay...ja, jest sem se naučila da se Fimo nikoli ne meče v smeti:P

    Suzy...ja, tud ljudi malo potenstam...pobrusim njihove zaščitne zidove, da lahko vidim kaj imajo v globini

    OdgovoriIzbriši