sobota, 23. maj 2015

Ustvarjalni navdih / 8

Oblika lahko nastane tudi iz prilagajanja.
The form may also be formed from the adjustment.

Prilagajanje včasih pomeni tudi to, da si vzameš čas in si dovoliš delati tisto kar hočeš.
Adjustment sometimes also means that you take the time and let yourself  do what you want to.

Moj teden je minil ob kvački...naredila sem si "pončo" iz ostankov sivih odtrnkov ;-)
So my week passed with crochet hook in my hand ... I made a "poncho" for myself in various of shades of gray ;-)



Končno pa sem tudi dokončala še eno osnovo iz D. Cormierove marčevske delavnice ;-)
Finally, I also completed another base from D. Cormier workshop ;-)


Na tej broški sem uporabila njegov Long moth Die set, vendar sem obliko deformirala / prilagodila in ustvarila broško zakrivljenih listov.
On this brooch I used his Long moth Die set, but I adjust the shape and created a brooch with curved leaves.

2 komentarja: