sobota, 17. maj 2014

Malta ...5.del

Zmatrani, naveličani in zeelo lačni sva se končno usedli in se razkomotili za mizo v kotu terase že poznane Watercolor restavracije.
Naročali sva si pijačo in hrano, ko sem čez okno v restavraciji zagledala Meisho "my sister from another mother and another father"! Najino sošolko iz Prage, s katero sem doživela in preživela noro smešen večer na hodniku študentskega doma.
Nisem mogla iz svoje kože, zato sem si ji priplazila za hrbet in ji zatisnila oči. Ha, seveda ni vedela kdo je...in ko me je zagledala, je bila njena reakcija popolnoma ista kot moja...veselje na kubik.
Predstavila mi je svojo prijateljico Julie , s katero sta se nama z Petro kmalu pridružili na terasi.
Čveku, smehu in obtoževaju druga druge katera je večja pacientka in bolj nora clayarka, ni bilo ne konca ne kraja. Da je Meisha nepopisno zabavno bitje, sem vedela že iz Prage...zato me ni presenetilo, da je tudi Julie točno taka...vse štiri smo se v razmišljanju in debatiranju ujele, ter se zabavale kot, da se poznamo že 100 let.
Šele, ko sem šla na wc sem opazila tudi mizo kjer je sedel moj ponedeljkov zmenek, Adriana, Sage in še kup drugih. Seveda me je zmenek takoj napadel z resnim: Hi, you!", pa sem se opravičila, da je nuja in zginila za vrati. Ko sem olajšana prišla ven sem v obraz takoj dobila čisto resen očitek, da sem mu že na prvem zmenku dala košarico. No resen obraz je imel le še sekundo, za tem pa se mu nasmeh razlezel po celem obrazu... priznati moram, da mi je njegov sarkastičen smisel za humor zelo blizu in da sem to začutila že v prvem mailu. Tisti, ki me poznate veste, da ne rabim dolgo in da vedno vrnem milo za žajfo. Med smehom sem ga potolažila, da sem zelo vesela, da me še vedno ne čaka pri meduzah in da mi je s tem dokazal, da ni ravno brezupen primer tipičnega moškega, saj je poslušal svojo ženo in odšel na večerjo. Razširila se je salva smeha...z komentarji v smislu: "pa te je", "zdej si pa dobil nazaj"...in njegovo potrditvijo "you're my kind" Razložil mi je, da je to vedel takoj, saj je moj mail dal prebrati tudi njej (in je pokazal na njegovo ženo)...med smehom mi je predstavil kar nekaj obrazov, ki so sedeli pri mizi...in po spektakularnem padcu ene od poslavljajočih, po kratkem klepetu o tem kje sva z Petro v ponedeljek bili in kako fajn je bilo v Mdini...sem šla do moje mize tudi sama. Pri mizi se nam je pridružila še Nikolina in klepet smo ob dobrih sladicah le steška končale, vendar smo morale, saj so gostilno že zapirali. Nekako istočasno so restavracijo zapuščali tudi vsi iz njegove mize in vsi so nam zaželeli lahko noč, le on je rekel: See you.
Z Nikolino, sva odšli še na kozarček pred spanjem...in za mizo so se nama ena za drugo pridružile same super ustvarjalke, ženske z velikimi imeni...in vse so bile zabavne, pristopne in čisto normalne...no kolikor si med jokanjem od smeha, lahko normalen.


Dolg sprehod do sobe, je bil ravno prav, da sem se umirila in sem spet padla v posteljo kot posekana smreka.
Tik predno sem zaspala, sem za hip še pomislila:"Jutri pa je moj dan D"...in že me ni bilo več.

2 komentarja:

  1. A ti veš, kk je fajn brat :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, ne vem...vem pa da je blo tolkzlofajn to doživetl :)))

      Izbriši