sreda, 31. julij 2013

Kdo bi si mislil...

...da bo pot na katero so me usmerili v OŠ, tako ovinkasta, polna veselja, preprek, velikih razpok, presenečenj in seveda tudi sranja.

Kdo bi si mislil, 
da me bo ta mala, nič kaj obetavna, z robidjem zaraščena potka pripeljala na pot, ki je vodila do prve tlakovane ceste, ki me je pripeljala do prave avtoceste.

Kdo bi si mislil...
...da se bom spotaknila ob skoraj vsako oviro in se vsakič znova pobrala...
...da bom vedno našla način kako priti čez luknje, tudi takrat ko se konca praznine niti ni videlo...
...da si bom znala obrisati nožice, ne glede na to v kako velik drek sem stopila...
...da me bodo na moji poti spremljali tako posebni ljudje, tudi marsikateri Človek z veliko začetnico...

...kdo bi si mislil...

Kdo bi si mislil, 
da hodim še vedno v isto smer in da me rahli naklon moje ceste sploh ne moti, da pravzaprav uživam ob vsakem prehojenem mm že vsa ta leta...

...kdo bi si mislil...

Jest si nisem.






8 komentarjev:

  1. C'est un magnifique collier !
    Les perles sont très belles.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Merci beaucoup Cynthia!
      Ce collier je vais apprendre de EuroSynergy l'année prochaine à Malte (ouvrez le lien pour plus d'informations)

      Izbriši
  2. Krasen zapis in se toliko lepsa verizica. Tvoji izdelki res vedno znova navdusujejo. Uzivaj ob prehojenih mm, m in km se naprej.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vladuška hvala ti! Ogrlica ni čisto nova, je pa vse kar se bo dogajalo drugo leto v povezavi z njo, čisto frišno!
      Bom uživala...obljubim! Iz tvojih izdelkov se vidi, da znaš uživat tudi ti ;-)

      Izbriši
  3. Klavdija saj sem ti čestitala osebno, ampak se spodobi da ti tudi napišem. Vesela, ponosna in sploh zadovoljna zate. ČESTITAM

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Alenka zlata si!
      čeprav mi je bil že klic dovolj, se ti spet zahvaljujem še tukaj. Kot sem napisala kdo bi si mislil, ampak kar nekaj velikih Čjev vas mam...in ker mam srečo, sta med njimi tud dve Alenki:p

      Izbriši
  4. Pa gomazijo in gomazijo in gomazijo... Mravljinci. Tisti, ki pridejo iz dna duše... Saj jih poznaš. Osebno :) Ker znaš, ker veš... Ker si simplidebest. Amen.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti za tolele...in hvala za un mal prejtlele!
      Res je pasal!
      In ja ljudje z velikim Čjem imajo različne oblike, velikosti in imena...vsi moji Čji pa imate tisto nekaj, kar čutim!

      Izbriši