sreda, 1. maj 2013

Small secrets

Majhna pozornost...



...ponavadi naredi veliko razliko ;-)
O podpisovanju svojih izdelkov, sem že pisala tukaj  , v resnici pa je vse kar daste iz rok na nek način vaš podpis...vaša prezentacija. 
Little attention usually makes a lot of difference between you and others ;-)
The signing of our products, I already wrote here, but in fact everything you give out of your hands  is in some way your signature ... your presentation.

.

Ena takih pomembnih reči je tudi embalaža v kateri shranjujete in oddajate svoje izdelke. Pomembno je, da embalaža odraža vas...naj bo poleg uporabnosti, tudi lična...
One of these important things is also a packaging...to store or to sold your products in it. It is important that the packaging reflects you...it should be useful but also a beautiful ....



...naj sporoča trud, ki ga vlagate v svoje izdelke, naj bo drugačna...ne zadovoljite se le z njenim nakupom.
...let it reflects effort that you put into your products, let it be different ... do not settle only with purchase packaging.



Tudi z listkom za ceno lahko izrazite sebe...vašo skrb za vašo prezentacijo ;-)
Even with the price tag you can show your efforts and care for your presence ;-)


Sama rada izkoristim vsako priložnost, da tudi zunanjost paketa ni grda...da tudi ta del mojega ustvarjanja odraža mene. Običajno ne potrebujem veliko...reciklirano vrečko, vrvico, selotejp...in paketek je malo drugačen, malo bolj moj ;-)
I like to take every opportunity that even the exterior of the package is not ugly ... that also this part of my work, reflects me. Usually do not need a lot ...part of recycled bag, a little bit of rope, a scotch tape... and a packet is a little bit different from others...a little bit more "mine" ;-) 

2 komentarja:

  1. uau kako lep obesek in ja se strinjam, tudi jaz vedno poskušam darila tudi od znaj narediti samosvoja :) lp

    OdgovoriIzbriši