torek, 10. april 2012

Zakaj...

...sem tiho?
...zakaj mi je tako težko napisat par besed?
Kaj pa vem ;-) 
Očitno nimam kej pametnega za povedat :P


Tud tokrat nimam...





...sam mal sm spet in še vedno važna :P




25 komentarjev:

  1. Ni hudga, če ni kaj povedat. Ti maš tokrat, kot velikokrat kaj pokazat.

    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oja za kazat mam pa zmerej kej...hahahaha...hvala ti!

      Izbriši
  2. O važička, saj imaš bit za kej važna.
    Pazi se Špancev, so opasni, pa lahko takšna senjorita dol ostane :P
    Srečno pot, v to, da boš uživala 150/uro, sploh ne dvomim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A sm a ne:P Dol pa upam, da ne ostanem...čeprav mi najbrž nebi bil problem:P Hvala ti!

      Izbriši
  3. Tudi, če si tiho, s svojimi izdelki poveš največ. Čudoviti obeski! LP Mojca

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca hvala ti! Ja sej pravijo, da slika lahko več pove ;-)

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Hahahaha, me je veselilo spet s teboj malo podebatirat....hvala ti!

      Izbriši
  5. Seveda, da se postavljaš. Saj se imaš s čim! Veliko sreče tam na toplem :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, upam da bo res toplo ;-)...računam da za nazaj 30kg kufr zihr ne bo z cotami nabasan...hehehe

      Izbriši
  6. maš pa kej lepga za pokazat:):)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, k bi vse poslikala bi mela vsak dan kej za pokazat...tko pa, sej bom...enkrat:P

      Izbriši
  7. Oooo, madonca, punca... saj zastopim, da ga gneteš, svaljkaš, gladiš, poliraš, lakiraš... da ga boš pa zavozlala kdaj, mi pa tud na kraj pameti ni padlo :)))

    Fuuuuuuuuuuul bod važna. FUUUULLLLLL!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehehe, kolk se vsakič ob tvojem komentarju narežim...ja lej, sej veš kaka sm, če se da vozlam vse kr vidm hehehe. Mah ja, k me bo trema popustila bom najbrž spet lohka mal tud važna...zdej mi pa važenje lih ne gre najboljš :P

      Izbriši
  8. O, tole pa je fenomenalno. Uživaj v Španiji. Lep dan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Metuljčica hvala! Se bom potrudla, da bom maximalno uživala...v soboto tam enkrat ob ene 13h bom najbrž začela na polno uživat:P

      Izbriši
  9. sem res pogrešala tvoje javljanje!!!!
    no kaj naj rečem - bom probala po špansko, kar sem se naučila iz "limonad"
    "Felicito para exito querida. Tu no sabes como estoy encatada por ti! Guste mucho en Espana, en pais que me gusta mucho!"
    p.s. se mi oprošča na španski slovnici, a ne?
    hahaha
    lp
    iris
    iris

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha...Gracias por las felicitaciones! Si usted es un medio tan feliz como yo soy, tú eres muy, muy, muy feliz.
      Estoy seguro de que voy a disfrutar el máximo en el país, lo que te gusta.
      Les prometo que lo haré!

      Izbriši
  10. Veo que tu español es más que perfecto y que usted será capaz de cumplir su misión. por lo que disfrutar y seguir adelante en el mundo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divertido. No pasaría nada si realmente sabía varios idiomas, pero por desgracia sólo conozco Inglés. Para todos los demás idiomas que estoy usando los traductores de Google, así que si quieres te puedo escribir algo en chino...例如:再次感謝您,親愛的!
      ;-)

      Izbriši
  11. Veo que tu español es más que perfecto y que usted será capaz de cumplir su misión. por lo que disfrutar y seguir adelante en el mundo!

    OdgovoriIzbriši
  12. Se tudi sama strinjam s tem, da tudi brez besed s svojimi izdelki poveš zelo veliko. Krasni primeri. In seveda upravičeno si važna, saj tudi imaš zakaj bit. ;))) Lepo se imej.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti...ma sem zgleda v obdobju, ko se mi ne da romanov pisat...pol pa slikanice delam :))))

      Izbriši