torek, 2. avgust 2011

Te trije...

...so za njo.




Za njo....da bo vedela da mislim na njo.




Ja, draga moja ...ti kobašoni so zate :P

(upam, da so ti všeč...k če ti niso, točno vem kuga bi z njimi lahko nardila :P)



9 komentarjev:

  1. Kok so lepi, in če mislim pravo, ji seveda bojo všeč ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kreal...ja po moje misliš prav ;-) in upam da ji bojo :P (jih je tako dolgo čakala, da ji že morjo bit...heheheh)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, ja, ja!!!!!!!!!!!! Tole je lepo!!!! ja, ja in mislim, da so tole moji kobašoni!!!!!!!Hvala, hvala !!! Lepi so!!!!! Zelo!! Zlata si, srček si!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. komu pa tole ne bi blo všeč...

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole pa res ni možno, da komu ne bi bilo všeč, zelo lepo:)

    OdgovoriIzbriši
  6. sori stara, ampak ti si prfliknena ko pajkova rit! in to je definitivno kompliment največjih možnih razsežnosti!!! (prečudovitokrasnonoročarobno je samo pol promila od prfliknjenosti pajkove tazadnje, da malce ponazorim kubikturo zgornje naprvipogledneprimerne izrazoslovne nespodobnosti) :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Alenka...me veseli, da so ti všeč :P Ko boš mela cajt al pa voljo se povabi k men na kavo...prav?!

    Sanza in TanjaE... ja kaj pa vem...po moje se bi pa našel kje kdo :P

    Mojca-mka...hvala za prflikneno rit!...jest mam tud tebe rada pacientka !!! (definicija pacientke je zelo posobna tvoji :P)

    OdgovoriIzbriši
  8. ooo kako so lepi! Koliko malih rožic je v jih :-))
    Mojstersko!

    OdgovoriIzbriši