petek, 7. januar 2011

Hmmm...

...očitno se mi tudi v tem letu čas ne bo vrtel malo počasneje...:P

Minil je teden, pa ne vem čist točno kdaj...sem pa "pridelala" kar nekaj lušnih momentov, ki so pristali na polici spominov.
Teden mi je minil ob delanju malih pozornosti za moje Prčkarke, ob 2 Prčkalnicah polnih smeha ob končevanju naročil...in celo snovanju novih idej za Unikat.
Ugotovila sem namreč, da že zelo dolgo nisem naredila nekaj iz gušta...iz čiste radovednosti, zaradi lastnega veselja...vse kar sem naredila v zadnjem času je imelo prizvok "moram"...in že prav pogrešam mečkanje brez cilja, mečkanje zaradi samega mečkanja :)


Seveda imam še nekaj "grehov" iz lanskega leta...največji med njimi je moj prvi še nedokončani in zato še neobjavljeni tutorial. Nekeko se ne morem odločit in ga dokončat, ter ga naznanit...ne zdi se mi še pravi moment...
...najbrž nisem še pripravljena na vsa silna naročila in obveznosti, ki jih le ta prinesejo s seboj...hahaha

Tudi za pokazat nimam danes nič...malih pozornosti za Prčkarke še ne morem, obeskov ki niso dokončani tudi ne bom kazala...naročil pa tudi nisem še doterala do te mere, da bi jih lahko...torej...bo ena taka objava brez mojih fotografij :P


Sem se pa odločila, da bo moj blog postal malo bolj strukturirane narave...(no me prav zanima koliko časa se bom držala tega namena...hahaha)

Torej...jutri začnem...upam, da vam bodo novosti všeč ;-)

5 komentarjev:

  1. Oj me firbec matra!Za darilčka in za spremembe na blogu in za tutorial:):):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Se že prav veselim novih izdelkov... Zagotovo bomo spet vse navdušene, kot po navadi. In, kot po navadi, upravičeno!

    OdgovoriIzbriši
  3. joj komi čakam spremembe,ideje, tutorial in našo prčkalnico v četrtek

    OdgovoriIzbriši
  4. Se že veselim novosti :) Da vidimo...
    Te pa čisto razumem, kaj misliš z ustvarjanjem zaradi ustvarjanja..ne naročil ali kake druge prisile.. kar tako, eno čisto uživanje.
    Upam, da ti uspe vsake toliko na tak način odklopiti.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, tudi meni je ta december z vsemi naročili že malo prišel čez glavo in tudi sama komaj čakam, da začnem delati zato ker pač... Te povsem razumem. Pa tudi mene seveda firbec glede novosti :)

    OdgovoriIzbriši