petek, 17. december 2010

Veseli december...17.12.

Tokrat vam bom za začetek pokazala slikice nekaterih nagradic ;-)

7.12. je bila izžrebana IrenaG in za nagradico je dobila tole šatuljico...



Namo je bila izžrebana 14.12. in ker sem imela njeno željo iz slike še doma, jo je dobila :)




Hvala vsem, ki ste sodelovali v igrici 15.12. ...tokrat vas je pravilno uganilo in odgovorilo 7 ;-)



Za nagrado je, kot sem obljubila, skleda narejena iz stare vinilke



...upam, da je nagrajenki všeč!

...kdo to je, pa izveste tukaj :P






Tako, zdaj pa je čas za novo igro :P



Ker se čas pošiljanja voščilnic približuje z veliko hitrostjo, je tokratna naloga čestitkarsko obarvana ;-)


Pravila:
1.V objavi na svojem blogu (ali zidu FB-ja) navedite link do mojega albuma čestitk

2. Dodajte sliko čestitke, ki ste jo letos kje videli objavljeno (kjerkoli drugje-ne v mojem albumu, lahko je tudi vaša!) in vam je res všeč (če ni vaša, ne pozabite navest imena ustvarjalke!)

3.Pofočkajte se v komentarje z linkom do vaše objave



Seveda pa bo temi primerna tudi tokratna nagrada...5 mojih novoletnih čestitk :P





PS: Za vse nagradne igrice v Veselem decembru vedno, poleg vseh ostalih, veljajo tudi  ta 3 osnovna pravila:

1. Če želite sodelovati v žrebu, morate biti spremljevalec mojih strani (tukaj ali na FB-ju)

2.Vsakič, ko v kaki igrici iz mojega bloga sodelujete,  to objavite na svojem blogu (ali zidu Fb-ju) in link do objave pripnite v komentarje

3.Za igranje imate 24ur -glej čas objave...(razen če kako pravilo določa kako drugače, kot je bilo recimo 6.12.)

5 komentarjev:

  1. Hm... :)
    Tole je pa zabavno... Ne znam prilepit naenkrat linka in moje fotke...
    Ampak takole to zgleda-
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100001733584636

    Lep pozdravček!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pilulilu...uredu si naredila, na Fb-ju drgač itak ne gre :P...sm te napisala na listek za žreb ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. A Alenka sem pa jaz!!!!1Juhuuuu!!!Hvala! Za prevzem se pa zmeniva;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Alenka...jap, to si ti...hehehe, sm misnla, da sploh pogledala ne boš :P...čestitam!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke nagrajenki! Klavdija, imaš zelo lep rokopis! LP

    OdgovoriIzbriši