ponedeljek, 4. oktober 2010

Nisem pozabila...

...na žrebanje za izziv




...le odločila sm se da žrebanja sploh ne bo!
















Ker ste se na izziv odzvale v takoooooo velikem številu, sm se odločila da ne bom žrebala...da ne bom nagradila le ene...ampak vse tri! :D

Torej drage moje nagrajenke na izbiro imate:

- brezplačno udeležbo na Prčkalnici v moji kuhinji (datum in temo lahko izberete same ;-)...več o Prčkalnicah zveste tukaj: http://otokzakladov.com/viewtopic.php?f=28&t=3882&start=0 )

-enega od mojih izdelkov...v mislih imam nakit ki ga imam na zalogi...na naročila bi bilo treba čakati zelo dooolgo :( (potrebujem vaš naslov, ki mi ga lahko pošljete na: klavdija.kurent@gmail.com )

13 komentarjev:

  1. <3 iiiiiiii koooook lpooooooo:*******:)) si mi še mal polepšala že tako lep ponedeljek *** hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  2. aja...čestitam tud ostalima dvema ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ups...sm sina pozabla odjavt :(

    Majč...me veseli, da maš lep pondeljk mal tud zarad mene...kaj si si pa izbrala(si mislm da vem kaj bi mela:P)

    OdgovoriIzbriši
  5. Klavdija, ti si res carica (objem!)
    Tvoje kuhinja me zelo mika, veš... ampak, saj me poznaš - težko mene spraviti do Slovenj Gradca, kaj šele do LJ. Me pa bo zelo razveselil kakšen košček tvojega nakita. Sicer nakit zelo redko nosim, ampak tvojega z veseljem nadanem. Hvala ti še enkrat, res si zlata!

    OdgovoriIzbriši
  6. čestitke vsem trem, ki ste se lotile tele zagamanosti, ki si jo je namislila Klavdija :))))
    veš, Klavdija, po svoje je čist fajn, da se domisliš izziva, ki je res izziv, ne pa kar neki. tako se izluščijo biserčki med ustvarjalkami. drgač bi vsak jodlar cviček prodajal:)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Uau, pa če tole ni presenečenje na polno, uf kako sem vesela, res. Klavdija hvala!! Z najnajnajvečjim veseljem bi prišla na tvojo prčkalnico, a ker sem tudi jaz iz okolice Slovenj Gradca se v tem trenutku glede na okoliščine raje odločam za nakit. Hvala!!
    P.s. Sem se prav nasmejala zadnjemu stavku prejšnje objave...:))) LP vsem.

    OdgovoriIzbriši
  8. Marija-Marička...a dej(objem nazaj:P)...ja, saj se mi je zdelo, da bo težka da bi ti do mene kdaj pršla :P...prou, ti pošljem nagrado v kratkem (kar v prevodu pomeni, da bom delala na tem da bom še v tem tednu prišla do pošte)...mi češ dat vsaj kak namig, kaj od mojega nakita bi imela (na FB-ju maš ažuriran album ;-)

    Mojca-Mka...ja, no tolk me pa že poznaš, da veš da čist na simpl pr men pač ne gre...je najbrž preveč dolgočasno zame...hehehe
    Sm te pa pričakovala med prijavami, se mi je zdelo, da boš kako miniaturko na lesu al pa kaj scvirnanga iz sebe izstisnla, da se boš biserno zasvetila...škoda, pa dugič :)
    Talele o cvičnku je pa močna:P

    Tanja E....ja, pri meni se nikoli ne ve :P...jest in moji 2tasivi smo kot za slepe ljudi bonbonjera: nikol ne veš kuga zagrabiš, dokler ne okusiš :P
    Sem ti odgovorila na mail, čakam na namig;-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja, prav in lepo, da imaš na FB-ju ažuriran album... Samo veš, jaz in FB sva dve čist različni stvari - se ga otepam kot vrag križa :-p :D. Pa saj me poznaš, kakšna sem - dej me preseneti, prav?

    OdgovoriIzbriši
  10. Marija-marička...prou, te bom pa presenetla...upam, da pozitivno :P

    OdgovoriIzbriši
  11. Klavdija, a veš, da me je melo... a sem imela na isti dan enega od dnevov "D"... še objave nisem skup spackala. mi boš oprostila, vem. in mi prihodnjič navila ušesa, haha :)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Jaz si bom pa mojo nagradico izbrala v četrtek, ker je tisti prelepi ptiček žal že "odletel" :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Čestitke prejemnicam nagrade.

    Klavdija mimogrede, na mojem blogu te čaka sončna nagradica

    OdgovoriIzbriši